marți, 27 aprilie 2010

Locuri unde putem recicla


Eu sunt comoda, ceea ce ma face foarte reprezentativa pentru poporul roman. Adica as recicla de toate dar nu m-as duce pentru asta in partea cealalta a orasului (de altfel nici nu e normal sa fie un efort prea mare, altfel e imposibil sa stimulezi oamenii sa o faca). Din fericire insa exista Coltul Verde, nu unul, ci 231 in toata tara.
Ce se poate recicla: becuri si tuburi fluorescente, baterii, obiecte electrocasnice si electronice. Locatiile unde se poate face aceasta pot fi usor identificate pe o harta pe care o gasiti aici, eu am cautat locatii in sectorul 3 si sunt cam peste tot. Si, mai ales, sunt foarte la indemana.
Principalele locatii in care puteti gasi Colturi Verzi: magazinele Carrefour si Auchan, sediile Unicredit (aici puteti lasa numai obiecte electronice de mici dimensiuni), magazinele Altex si Euro GSM 2000, dar lista nu e exhaustiva.
Dupa cum spuneam, acum e usor, asa ca nu mai avem nici o scuza sa nu o facem.

3 comentarii:

  1. La intrarea in Auchan Titan exista un container mare, transparent pt. baterii. Constiincioasa am dus in buzunar 6 asemenea piese insa m-a dezgustat imaginea containerului: romanii verzi si-au aruncat gunoaiele, desi era limpede ca nu e un cos de gunoi obisnuit. Romania.

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi am dus la Bricostore, au si ei coltulverde. Erau multe becuri, neoane si aparate electronice.
    Elena, ai dreptate si tu, dar totusi incepe sa mearga lucrurile. Oamenii au nevoie de timp pentru a se obisnui, pentru a invata si intelege.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda, la brico am vazut si eu un loc de reciclat baterii :D si mereu erau suparata ca le uitam acasa

    RăspundețiȘtergere