vineri, 30 aprilie 2010

Dau biscuiti din par contra gradinita








Nu mai scriu pe blog, aproape nu mai apuc nici sa trimit comenzi, nu raspund la mailuri, de cateva luni Olivo merge din inertie pentru ca subsemnata a abandonat orice activitate de marketing, strategie si cam tot ce teoretic ar trebui sa faca. Concluzia: cautam gradinita, ca nu se mai poate. Asa ca daca stiti vreuna civilizata prin zona Baba Novac - Piata Muncii v-as fi recunoscatoare pentru orice recomandare (conditiile de baza fiind sa fie privata si sa aiba mancare sanatoasa, nu fasole cu carnati si bomboane).
Oricum, viata mea e din ce in ce mai distractiva: mananc atunci cand doarme el pentru ca altfel mi se fura toata mancarea, nu mai pot vorbi la telefon pentru ca incepe un mega scandal finalizat cu smulgerea telefonului si fugitul cu el in celalalt capat al casei murind de ras (na, explica-i clientului ca ai un copil cu tine si ca s-ar putea sa se finalizeze neasteptat convorbirea), mi se tranteste capacul de la laptop peste degete daca am cumva curajul sa scriu ceva, coletele se fac cu un Matei atarnat de picior cam in stilul "catel atarnat de cracul pantalonului", se danseaza samba pe etichete pana nu se mai intelege nimic din ele. A, si am mereu biscuiti/banane/unt in par si pe haine, pentru ca mami e pe post de servetel.
In rest, peste o luna facem 2 ani si eu tot nu ma dumiresc cum am reusit sa fac ceva atat de minunat.

6 comentarii:

  1. oliviutza, nu stiu cum reusesti!! :))
    suna foarte amuzant tot ce povestesti, dar imi imaginez ca the real live situation nu e tocmai hillarious! :)) matei e un strengar frumusel foc, sa-ti traiasca!! :*

    in legatura cu mancarea de la gradi...si eu m-am oripilat cand am vazut in meniu chiar ce spui tu, fasole cu carnati si prajitura poiana dulce...o solutie ar fi programul fara masa, dar nu e foarte comod asa..

    good luck, sper sa gasesti o gradi pe masura asteptarilor! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. oooofff

    asta ma nemultumeste si pe mine, meniul printre altele:
    varza cu orez, varza cu carnati
    si dulce prajitura magura... ce sa facem???

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaaaiii ce scumpic este!!! Si ce mult seamana cu tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. mie mi-a placut asta cu capacul de la laptop ... simpatizez / empatizez ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, chiar asa, cum ai putut sa faci ceva atat de minunat? :))) Fa si mie unul identic.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am inteles ca gradinita Bambi Step-by-step e prin zona Alba Iulia. Pe mine asta ma tenteaza pana acum. http://www.bambistepbystep.ro/

    RăspundețiȘtergere