vineri, 9 aprilie 2010

Cum a fost la Targul Verde de la Cluj si de ce ne-am muta acolo

De ce ne-am muta acolo ieri, ca sa fie complet.
Eu n-am inteles niciodata oamenii care stau in Bucuresti de buna voie, cu exceptia celor care par pe punctul de a face apoplexie, lor li se potriveste. De fapt cel mai tare ma deruteaza ardelenii care se muta in Bucuresti, ce-aveti fratilor, sunteti masochisti? Eu macar caut in continuare variante de relocare, pe termen lung n-am ce cauta aici.

Revenind la oile noastre din Cluj, acolo e alta tara. Vine omul la stand, da buna ziua, se uita, zice la revedere. Aia de-au organizat, rupti de oboseala, sunt cu gura pana la urechi si o data la 10 minute vine unul sa te intrebe daca ai nevoie de ceva si daca e totul in ordine. Asta dupa ce au facut un targ minunat, cu rafturi acoperite cu panza de sac, pungi, agende si ca tot am ramas fara ne-au facut si carti de vizita bonus ca am fost cuminti. Cu traficul a fost mai slab ca data trecuta, pentru ca inainte de Paste e relativ logic ca oamenii fac altceva decat sa se uite dupa chestii sanatoase, dar a fost totusi ok. Daca ar fi fost in weekend sigur iesea chiar mai bine ca prima editie. Anyway, asa echipa ca la firma asta n-am mai vazut decat la mine la Otto, si cu siguranta daca se face vreodata Olivo mare asa o sa arate si echipa lui.

Un singur defect au clujenii astia, nu i-a invatat nimeni sa conduca. In afara de faptul ca stau pe 2 benzi si folosesc spatiul intr-un mod complet ineficient, au bunul obicei de a depasi numai in curba. Uite curba, uite si kamikazele clujean depasind tirul pe banda noastra, la al treilea drum la Cluj ne-am obisnuit si eram pregatite pentru orice.

Deci la targ fuse fain. M-a vizitat si Raluca cu tot cu bomboanele din poza (ele au avut o vizita foarte scurta, in sensul ca le-am terminat urgent, Raluca, draga mea, m-as vedea cu tine tare des ca esti foarte draguta dar numa' daca promiti ca nu mai aduci dulciuri ca de-abia mi-am revenit la forma initiala), am vazut si mamici cu slinguri, am mancat si traditionala ciorba de fasole in pita la Sighisoara. Mai mergem.

9 comentarii:

  1. Ma bucur ca va place la noi la Cluj :) Eu am luat primii ciorapi de la voi ... inca nu i-am testat ce-i drept :) Va mai astept. Nici eu nu am agreat idea targului inainte de Pasti, dar am inteles ca a fost o conjunctura. A redus mult numarul vizitatorilor. In acelasi timp numarul expozantilor a fost mult mai redus decat anul trecut. Am o intrebare: de ce la aceste targuri expozantii nu ofera promotii. Sincer nu imi amintesc sa fi vazut vreuna. Nici macar o reducere de 1-2 lei la anumite produse. Poate nu inteleg eu procesul. Spor la munca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi am oferit promotii la targurile de anul trecut, la Cluj am avut la gama Bioselect, la untul de shea si la sapunurile Lois, dar nu am subliniat chestia asta si nici n-am afisat-o, cred ca aici e problema. Am retinut pentru viitor :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine arata bomboanele din poza... Mi-ati facut pofta :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce este in recipientele acelea de langa produsele Cupron?

    RăspundețiȘtergere
  5. Oliviutza draga, ma bucur tare mult ca ti-au placut bomboanele, promit ca nu-ti mai aduc! :))
    Spune-mi, te rog, unde se gaseste minunatia asta de ciorba? I-am aratat-o lui Gabi acum, maine plecam la Sibiu si suntem dispusi sa facem un detour pe la Sighisoara numai pentru ea!! :))

    Te pup cu drag!

    Iulia, bomboanele le gasesti la Desir Chocolate, in Cluj, in Magazinul Central, la parter.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu sunt ardeleancă şi-s mutată în Bucureşti. Nu de bună voie, aşa a fost să fie... Însă mă deranjează că judecaţi oamenii fără să cunoaşteţi poveştile lor. Dar deh, poate aţi vb. pe un ton de glumă şi n-am eu simţul umorului la ora asta. Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Adelina, era o gluma, incercam sa spun ca Ardealul e prea fain sa pleci e acolo.
    @Raluca, ciorba e in cetate, la restaurantul hotelului Sighisoara.
    @Diana, ala e untul de shea. Cred ca la el te refereai?

    RăspundețiȘtergere
  8. mai ce chestie , si eu care credeam ca nu va simtiti bine la cluj , si nu va place de noi ardelenii , eu sunt adi , ala cu zambetul pana la urechi cu clop in cap. Ma bucur ca va placut , va mai asteptam si cu alte ocazii

    RăspundețiȘtergere
  9. Servus, Anca. Ne cerem mii de scuze, intre timp cred ca a vorbit Andreea cu tine. Nu mai facem :)

    RăspundețiȘtergere