miercuri, 7 aprilie 2010

Ca tot ne-am intors, saptamana asta Olivo e la targ bio la Timisoara

Sambata pe la 11 seara ne-am intors de la a doua editie a Targului Verde de la Cluj, si dupa cum spuneam si inainte sa plecam mergem si la urmatoarele zece editii, nu de alta, dar suntem fanii echipei organizatorice, s-ar putea sa ne facem si tricou cu ei.
Asa ca de Paste am dormit + mancat + dormit + flotari pentru targul de saptamana asta din "Timisoara my love". Care e primul targ bio din zona, asa ca speram sa si atraga foarte multi vizitatori, ca stim ca in zona aia oamenii-s mai destupati la minte. Si care nu sunt i-a destupat Sideris (cu care de-abia astept sa ma intalnesc, apropos).
Deci: de vineri pana duminica, de la 10 la 22, in Iulius Mall la demisol, primul targ bio din Timisoara. Cu Olivo (si cu Petit Caprice la standul de langa, adica dragutii cu jucariile eco, ca tura asta mergem in gasca). Va asteptam cu mare drag!

5 comentarii:

  1. tot iulius mall ii zice si la timisoara?!
    ca la cluj parca tot asa in zicea ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Astept si in Bucuresti ca tare mult mi-as dori sa am si eu un produs sa ii fac review :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Olivia,
    Sincer iti apreciez puterea de munca, si dorinta de a participa la targuri. Desi targurile sunt cea mai buna ocazie de a-ti promova produsele direct catre clienti, programul unui targ tinut in Mall poate sa te darame fizic. Nu e nici pe departe usor sa lucrezi de la 9 dimineata la 11 seara, fara schimbul 1 si 2, si sa-ti pastrezi prospetimea si bunadispozitie pana seara tarziu. Le multumim clientilor intelegatori si binedispusi, care ne dau forta de a merge mai departe.
    Iti tin pumnii la targul de produse Bio de la Timisoara, sa fie cu succes.
    Si daca e sa recomand un produs clientilor, le recomand ceea ce am testat si mi-a placut foarte mult: scrubbing cu ulei de masline si miere. Daca de obicei produsele de genul acesta imi uscau pielea, la acesta nu e cazul, tocmai datorita combinatiei de ulei de masline cu miere, ambele produse fiind hidratante pentru piele.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Ela, tot Iulius si la Timisoara, e din aceeasi retea.
    @ Iulia, in Timisoara astept si eu un targ bun, ca-s numa' aiureli la Sala Palatului unde nu merge nimeni.
    @ Honey Queen, ma bucur foarte tare ca ti-a placut, e unul din produsele mele preferate. Sper sa ne revedem cat de curand :)

    RăspundețiȘtergere