joi, 4 martie 2010

Produsele Olivo sunt la Timisoara, la Taste of Life - Galeria Real

Nu stiu daca stiati, dar in Galeria Real din Timisoara - Sagului este un magazin foarte fain de goodies. Numele e Taste of Life, si are ca tema centrala Grecia si bunatatile aferente pe care le stim cu totii, de la tot felul de uleiuri de masline cu si fara ierburi, condimente si altele, pana la combinatii incredibile de condimente si tot felul de minunatii care pot fi folosite si pe post de cadouri, in cazul in care vreti sa depasiti faza haine si lumanarele.

Cristina, careia ii apartine magazinul, s-a gandit sa completeze gama cu niste cosmetice din aceeasi categorie greceasca, naturala si de calitate (mi-au murit laudatorii). Si cum noi suntem exact cei care ne ocupam de asa ceva, de saptamana aceasta gasiti o mare parte din gama Olivo in unul din cele mai de bun gust si cu gust bun magazine pe care le-am vazut vreodata.

Magazinul este in Galeria Real din Calea Sagului, langa DM (Drogerie Markt). Daca treceti pe acolo sa-mi spuneti va rog cum vi s-a parut (in afara de delicios).


6 comentarii:

  1. ce-i atat de fain, in afara de ulei nu se vede nimic in pozele alea?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate tipurile de ulei si condimente, vazute de aproape si mai ales gustate sunt foarte faine (sau poate am eu o pasiune pentru uleiul de masline). Imi pare rau ca nu am gasit o macelarie ca sa fie mai atractiva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Gata, stiu cine ma ajuta sa aleg un cadou de 8 Martie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Adica eu am murit sau cum vine asta?! Bravoooo. Chiar e foarte frumos. Vreau si eu ulei de masline nefiltrat de la mama lui. Au?

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte fain! pe cand la cluj? uite am facut review-ul nuj unde sa ti-l trimit http://www.sigina.ro/2010/08/review-sapunuri-lois-olivo-unt-de-shea-vs-ceara-de-albine/

    RăspundețiȘtergere