duminică, 7 februarie 2010

Sinistrate la munte











E mai putin rau decat suna.. Joi am plecat la munte cu gasca de fete sa o sarbatorim pe una dintre noi, sub forma de weekend de fete, schiuri, snowboard (eu sunt la categoria din urma), barfe si vin fiert. Azi am aflat ca din motive de cod galbeno-portocaliu nu avem cum sa ne intoarcem pana luni dupa-masa, decat daca descoperim vreo forma de teleportare, si asta repede. Asa ca pana luni (sper totusi ca nu pana marti) suntem troienite pe partie (sper totusi sa se opreasca viscolul ca altfel partia se va reduce la vin fiert). Mai rau e ca pana marti Olivo nu va functiona, pentru ca Andreea e troienita impreuna cu mine, asa ca practic tot staff-ul firmei e unavailable. Dar ca sa privim partea buna a lucrurilor.. partieeeeee!

Un comentariu:

  1. tot raul spre bine :))) distractie!! te invidiez, eu nu am mai apucat sa schiez fiindca nu am prins zapada pana sa plec...si acum a nins aici, zapada e pana peste genunchi si nu am cu cine sa merg :((

    RăspundețiȘtergere