luni, 22 februarie 2010

Blog despre aromaterapie



Daca e ceva la care am avut intotdeauna noroc, sunt oamenii pe care mi i-a scos viata in drum. Si daca inainte la 10 oameni faini mai primeam si unul de mi se strepezeau dintii, de cand cu Olivo nu stiu cum se face ca dupa 10 oameni faini mai vin inca 10.
Asa e si cu Diana. N-am intalnit-o niciodata dar ma relaxeaza foarte tare sa vorbesc cu ea, e pur si simplu un ghem de energie pozitiva.
Diana e din aceeasi categorie de pasionati de cosmetice naturale si viata sanatoasa, si mai ales de cosmetice handmade. M-a tot batut la cap cu tot felul de retete si uleiuri esentiale, purtatoare samd, si pana la urma si-a facut blog. Unul foarte interesant, mai ales pentru cei care vor sa-si prepare singuri tot felul de cosmetice, tratamente si minunatii. Il gasiti la Totul despre aromaterapie.

2 comentarii:

  1. Si eu am descoperit-o pe Diana de curand si ma bucur sa mai avem inca un blog de calitate.

    RăspundețiȘtergere