luni, 1 februarie 2010

Avem si jucarii ecologice la Olivo

Parca vindeati cosmetice bio, nu? da, am inceput cu ele. De fapt am inceput de la uleiul de masline si pasiunea pentru ecologie, sanatate si, sa nu uitam, Grecia. Si in continuarea primelor doua pasiuni vom extinde gama cu diverse alte produse din sfera ecologiei, iar primele sunt jucariile. Pana la urma, intr-un stil de viata sanatos nu intra numai ingrijirea personala. E adevarat, intra si mancarea, dar pe asta le-o lasam celorlalti, personal mi se pare un domeniu foarte complicat.

Jucariile au fost o chestie intamplatoare cumva, la un targ la Timisoara i-am cunoscut pe dragalasii de la Petit Caprice, care sunt unici importatori Plan Toys in Romania. Primul gand a fost sa le cumpar tot standul si sa le duc acasa, au niste jucarii geniale, foarte inteligente si frumoase si, mai ales, ecologice. Asa ca dintr-una-n alta ne-am gandit sa luam cateva sa le vindem si noi, ca e pacat sa nu aiba cat mai multi copii asa minunatii.

Jucariile sunt de lemn de arbore de cauciuc, pe categorii de varsta, de la inele de rontait pentru bebelusi pana la circuite feroviare si casute de papusi. Fabricantul Plan Toys din Thailanda este primul fabricant de jucarii de lemn din lume care foloseste copacul de cauciuc ce nu mai produce latex. Acesti copaci sunt taiati in jurul varstei de 25 ani, iar in ultimii 3 ani de viata, pamantul nu mai este fertilizat. Nici un conservator chimic nu este utilizat, iar hartia si cartonul folosite pentru ambalaje sunt produse reciclate, ceea ce ajuta la reducerea deseurilor. Culorile utilizate sunt 100% naturale, pe baza de apa. Adezivii folositi sunt certificati E0 (E-Zero), deci corespund celei mai inalte garantii impotriva expunerii formaldehidelor.

Ca sa va zic pe scurt de ce sunt asa minunate jucariile ecologice fata de celelalte (desi probabil ca stiti deja), plasticul din care sunt facute jucariile standard elibereaza BHT, contin ftalati si formaldehide, vopseaua e toxica, iar in ansamblu nu sunt deloc bune pentru mediu, nici in procesul de productie nici dupa ce sunt aruncate. Oricum, mediul ca mediul, desi e foarte important, dar sa iti rontaie copilul niste plastic si un numar maricel de substante toxice parca nu e tocmai bine.

Noi nu am adus toata gama, ci numai cele mai interesante si cerute jucarii din ea. Daca doriti altceva decat ce avem noi puteti sa va adresati cu incredere celor de la Petit Caprice sau sa il comandati la noi, daca va e mai usor asa. Preturile sunt aceleasi si la noi si la ei.

Jucariile pe care le puteti gasi la noi sunt, pe grupe de varsta:
0-6 luni: inel de rontait (desi avand in vedere ca e foarte bun pentru calmarea gingiilor se poate folosi pana la 1 an) - si ce e cel mai dragut e ca raman dintisorii imprimati pe lemn, asa ca poate fi pastrat ca amintire.
1-2 ani: melc de plimbat (preferatul meu, pentru ca se unduieste cand il tragi, exact ca un melc) si crocodil dansator (care, conform numelui, topaie cand e tras), toba, castaniete in forma de peste (castanietele pot fi folosite la orice varsta), piramida de inele.

2-3 ani: oaie imbinata, pantof cu siret (ca sa exerseze facutul de funda, imi trebuie si mie unul ca nici pana acum n-am invatat sa-mi leg sireturile), caleidoscoape, fructe si legume de taiat
peste 3 ani: numaratoare, buburuze in echilibru, corabie de pirati, set de ceai, ustensile de gatit, semne de circulatie si semafor.

O data cu catalogul Olivo de primavara-vara care va aparea in martie vom mai adauga cateva din jucariile Plan Toys. Noi avem o gama facuta, dar asteptam si sugestii de la mamici si utilizatori finali (aka copilasi).





13 comentarii:

  1. Buna. Felicitari! O idee minunata. Nu m-am uitat inca sa vad jucariile, dar ma uit (am o fetita de 3 ani si jumatate) si abia astept sa le vad.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bestial pantoful cu siret. Ma bate gandul sa-l iau si eu fetei mele chiar daca e inca prea micuta pentru el:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Plan Toys are niste jucarii de-a dreptul incantatoare. Noi am dat de un stand la Salla Dalles in perioada Craciunului si cred ca am stat o ora acolo. Baietelul meu a fost intru-totul cucerit.Jumatate din jucariile noastre sunt din lemn si sunt foarte apreciate,. Eu cred ca suntem pe calea ce buna, apetenta pentru astfel de jucarii este in continua crestere, chiar daca sunt putin mai scumpe poate.

    RăspundețiȘtergere
  4. mai sunt jucarii din lemn, dar sunt promovate mai putin. am auzit de un magazin online numai cu jucarii din lemn, jucariidinlemn.com.

    RăspundețiȘtergere
  5. Super aceste jucarii din lemn, mai ales pentru sanatatea copiilor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt, intr-adevar, o minunatie jucariile din lemn. Parca imi pare rau ca nu mai sunt copil... In schimb, fetita mea se bucura de cat de multe pot cumpara. Sunt cam scumpe pentru un buget normal, dar... De curand, am descoperit un magazin cu jucarii frumoase di ieftine. Plus ca, spun ei, cele mai multe sunt produse in Romania. Am fost multumita de ce am comandat, sunt prompti si cu livrarea. Ce mi se pare mai important e ca preturile sunt accesibile multora. Kid.store.ro e magazinul. Sper sa fie utila informatia.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am comandat cateva,fetitei mele ii plac mult.

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim, multumesc pentru comentariu, insa pe site-ul mentionat n-am vazut nicio jucarie din lemn :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Oliviutza, daca e vorba de http://kid.store.ro/, nu inteleg. Doar asta vand... Am comandat pentru Craciun casuta de papusi, abia astept sa vad reactia si bucuria celei mici. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Pai e o diferenta intre Kidstore.ro si Kid.store.ro, exista amandoua.
    Acuma sincer comentariile tale suna a reclama site-ului propriu. N-am nimic impotriva sa zici ca ai un magazin de jucarii de lemn (incurajez orice activitate care are legatura cu produsele ecologice), dar nu-mi plac comentariile venite cu searchuri gen "jucarii de lemn" ca sa zici ceva de bine de propriul magazin.
    Oricum, spor. E o activitate frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  11. arata superb. Jucarii ideale in camera copiilor. Planuim si noi un articol despre ele.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna,

    Te invit sa urmaresti blogul organizatiei ecologice Mare Nostrum. Noi luptam pentru conservarea si salvarea mediului. Cu cat suntem mai multi, cu atat mai bine.

    Te asteptam!

    RăspundețiȘtergere