miercuri, 27 ianuarie 2010

Salonul organic din Bucuresti


De-abia azi mi-am dat seama cat de lung mi-e parul, cand dupa ce am taiat 10 cm din el nu a observat mai nimeni evenimentul. Mai nimeni si mai ales eu, care am o obsesie (ca sa n-o numesc fetis) cu parul lung, din punctul meu de vedere toata lumea ar trebui sa il aiba pana la mijloc (mai ales barbatii, femeile ies din sfera mea de interes din punct de vedere estetic). Iar barbatul ideal gateste, are parul lung si al treilea criteriu nu mai trebuie detaliat ca e universal (nu, nu ma refer la bani).
Discutia poate fi continuata si detaliata la o petrecere in pijamale, intre timp eu m-am tuns. La salonul organic Ever Green, singurul de felul lui din Bucuresti si suspectez ca din tara. Care salon s-a gandit Corina sa-l deschida la cca 5 minute de sediul Olivo, ca sa nu mai am vreo indoiala unde imi voi intretine amablajul in urmatorii ani.


Ca sa intelegeti premisele vizitei la salon, ultima data cand m-am spalat pe cap am constatat, din ciclul cizmarul fara talpi (story of my life), ca nu am sampon. Nici gel de dus, dar asta e deja detaliu. Si nu, n-am firma de cosmetice, vi se pare.
Cum era musai sa ma spal, am gasit prin fundul dulapului un Head&Shoulders (cred ca din cadourile de Craciun, culmea e ca oamenii imi mai cumpara cosmetice - s-or fi gandit si ei la chestia cu cizmarul). Rezultatul a fost un par atat de incurcat ca puteai sa juri ca mi-am facut freza rasta (don't try this at home). Asa am ajuns la salon, si am plecat cu un par stralucitor si extrem de descurcat (plus tuns frumos, e adevarat ca dupa negocieri la sange legate de cat sa se taie din el). In mod normal mi-as lua samponul cu mine, de data asta m-am lasat pe mana produselor Corinei si am facut foarte bine.


Salonul organic are o gama completa de servicii, mie fascinante mi s-au parut vopsirea cu produse organice (fara amoniac), permanentul organic, impachetarea cu ciocolata si epilarea cu zahar. Si sa nu uitam de partea de tratamente cosmetice care se face partial cu produsele Olivo.
Salonul e pe Calea Calarasi, la doi pasi de Piata Muncii, vis-a-vis de Hiperion. Pentru detalii legate de contact sau preturi (care sunt la fel ca cele ale unui salon obisnuit, adica foarte ok), intrati la ei pe site.

12 comentarii:

  1. Deci...acuma m-am documentat despre ce inseamna epilarea cu zahar ca m-am uitat ca bou' la poarta noua. :) Bun. Interesanta chestiune. Si daca tot te-ai tuns asa frumos, te rog sa pui si o pozica cu parul tau ala frumos pe facebook sau aici, unde-ti pofteste inimioara. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna. Nu-mi vine sa cred! Exact ieri ma intrebam, vazand site-ul salonului, daca ai fost si care iti sunt impresiile (servicii, preturi, etc.). A venit la fix aceasta postare. Madeleine

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ar fi placut sa pui si poze cu tine tunsa si aranjata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai este un salon organic la care am fost saptamana trecuta (in special pentru ca mi-e mult mai usor sa ajung la ei) Thea BioBelleza.
    Si mi s-au parut super ok ca si produse, servicii si preturi. Urmatoarea data promit ca ajung si la Ever Green, doar ca e foarte departe de mine :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Inca niste produse naturale,ff bune si sanatoase. Poate vi se par si acestea interesante www.camara.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. BioBelleza nu e un salon cu concept integral organic din cate stiu ... dar e o initiativa buna oricum ...

    RăspundețiȘtergere
  7. ceau ... as vrea sa te rog ceva ... daca poti sa contribui si tu la salvarea unei vieti ... scuze ca este inafara subiectului ... este vorba de un baietel de numai 5 ani Catalin ...diagnosticat cu tumoare maligna pe creier ... care are nevoie de bani pt acoperirea costurilor tratamentului care ii va salva viata ... fara acest tratament va muri ...o poveste cutremuratoare reala a unor parinti care si-au mai pierdut un copil acum cativa ani in acelas mod ... contribuie si tu cu un simplu post pe blogul tau despre cazul lui Catalin ... eventual cine doreste poate sa ataseze benarul cu cazului lui Cata pe blogul lui ar fi un mare ajutor ...
    pt detalii: http://sperantaptcata.blogspot.com sau http://dr-tunde-pantea.blogspot.com
    multumesc si imi cer scuze daca acest mesaj te-a deranjat intr-un fel ...
    Tunde

    RăspundețiȘtergere
  8. Un numar este 0723473732, tocmai mi l-a confirmat Corina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Maine este ziua mea si am decis sa merg azi la Ever Greean sa imi fac si eu parul ondulat cu permanent organic, pentru ca nu arde parul...cica...fetelor am plecat exact ca o matura de acolo...plang incontinuu de 10 ore sunt distrusa. Aveam parul lung pana la mijloc si blond (doar cu vopsea facut).Explicatie...nu au mai patit asa ceva....si atat! Eu tre sa ma tund cheala probabil...asa nu pot iesi pe strada. Pentru oricine vrea detalii ma poate contacta la email mar_ysa_28@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. De multa vreme imi doream sa am parul ondulat si intr-o zi citesc pe forumul envy de aceasta metoda...am cautat pareri si dupa mai multe luni exact cu o zi inainte de ziua de nastere am decis sa imi fac un cadou si sa merg la un salon EXCUSIV BIO tocmai pentru a NU-MI distruge parul care era chiar si asa vopsit sanatos. Acum analizand toate aspectele imi dau seama ca totul a mers prost de la prima convorbire telefonica pe care am avut-o dat la acest salon si pana in momentul culminant. Sunt o persoana foarte corecta si inca de la inceput ba nu aveau poze cu alte fete care au fost facute, ba imi promiteau ca ma suna pt programeare si nu au facut-o, a trebuit sa insist si in sfarsit am ajuns acolo unde nu era nimeni decat o femeie ceva mai in varsta care era coafeza (deci nu poate spune cineva ca era clienta in acel moment acolo, managera salonului a venit ulterior in salon iar toate cele 4 ore pe care le-am stat acolo nu a mai venit nimeni la coafor ci doar la cosmetica si intrau intr-o incapere separata). Inca de la inceput m-au intrebat daca mi-am decolorat parul si au decis sa faca teste...au luat parul si au rupt fire sa vada ce si cum si-au dat cu parerea si au spus ca nu am deloc de ce sa imi fac griji ca dansele au aplicat metoda unor persoane cu parul mai lung si mai vopsit decat al meu si a iesit perfect. Am zis in regula si mi-au pus respectiva solutie in par...dupa un anumit timp cand a verificat parul nu se incretea deloc...si-au dat din nou cu parerea si au decis sa duca procedura pana la capat. Dupa 4 ore de stat in salon cand au spalat la final am vazut ca nu s-a incretit deloc...intradevar am plecat cu parul perfect ud pt ca am o fetita mica acasa care nu mancase si trebuia sa ajung sa o hranesc. Mentionez ca doamenele de la salon nu mi-au pretins sa platesc solutia dearece parul nu era ondulat. In maxim 5 minute cand am ajuns acasa, pt ca locuiesc foarte aproape a inceput sa se usuce la varfuri iar cand mi-am prins parul in maini am ramas cu un smoc de 10 cm, in acel moment am sunat la salon si le-am spus, evident plangand si mi-au zis sa ma intorc sa vada ce pot face. M-am intors dupa o ora pt ca am stat sa imi hranesc copilul si mi-au aplicat doua masti si ceva ulei pe par insa am plecat tot cu parul ca de papusa.
    Link articolul EVZ http://www.evz.ro/detalii/stiri/am-ramas-fara-par-dupa-ce-am-fost-la-coafor-903525.html

    RăspundețiȘtergere
  11. Denisa, acum am vazut comentariul tau pentru ca ajunsese in spam (probabil din cauza ca e foarte lung). Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat, nu stiu care e explicatia pentru ca nu e specialitatea mea. Eu o cunosc pe managera salonului si mi se pare o tipa cu foarte mult bun simt, sigur ca si poate din cauza ca eu am plecat de acolo cu parul intreg si in general foarte multumita. Produsele pe care le folosesc sunt in general organice, nu am intrebat cu ce fac permanentul organic pentru ca nu ma interesa sa imi fac asa ceva.
    Ca parere personala insa, exista 2 aspecte ale unui permanent organic: 1. ar trebui sa contina cat mai putine substante chimice (nu cred ca poti sa faci permanent cu ceva care e 100% din plante), si mai ales sa nu aiba substante agresive (desi, din nou, ondularea permanenta e oricum o agresiune serioasa asupra parului si nu cred ca poate fi facuta fara nimic agresiv) si 2. trebuie avuta mare grija la eventualele reactii alergice si la contraindicatiile substantelor care realizeaza practic permanentul.
    In afara de a-ti publica comentariul nu stiu ce as mai putea face, decat sa-ti tin pumnii sa-ti creasca parul cat mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  12. Si-a facut cineva indreptare permanenta la acest salon (bioinoc , metodata japoneza)?as avea nevoie de pareri pt ca sunt interesata

    RăspundețiȘtergere