duminică, 17 ianuarie 2010

Organic in Romania e blogul saptamanii pe Sindesign's

Acum cateva zile am primit un mail foarte fain (de fapt numai de-astea primesc, inca nu m-a injurat nimeni din caua blogului, ii mai astept pe cei de la Herbalife, dar ei se pare ca se multumesc sa injure la comentarii). Anyway, mailul asta a fost chiar mai fain ca altele, Sanziana m-a anuntat ca lor, celor de la Sindesign's Blog, le place foarte tare blogul meu si l-au declarat blogul saptamanii.
Ele fiind Sanziana si Flori, iar blogul Sindesign's este un proiect de promovare a Romaniei fata de romani. Sanziana vrea sa promoveze site-uri, artisti, bloguri necunoscute, fotografi, in general arta romaneasca, dar nu numai. Mie mi se pare un proiect din categoria celor de care ducem lipsa, si sper sa ajunga cat mai citit si mai cunoscut, si romanii talentati o data cu el.
Iar eu.. multumesc. Ati scris asa de frumos ca nu-mi vine sa cred ca e vorba de mine.

2 comentarii:

  1. Draga Olivia, ma bucur ca ti-a placut articolul meu. Cand Sanziana mi-a propus sa incep aceasta rubrica, blogul tau a fost primul care mi-a venit in minte, pentru ca merita sa fie cunoscut (ti-am citit pe nerasuflate aproape toate articolele). Pe viitor e posibil sa te mai astepte o surpriza placuta din partea mea. Mai multe nu-ti spun, deocamdata.

    O seara frumoasa,
    Flori

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur nespus ca iti place proiectul nostru! Speram sa gasim si sa promovam cat mai multi romani talentati de acum incolo.

    RăspundețiȘtergere