vineri, 18 decembrie 2009

A venit Mos Craciun blogaresc


Anul asta Matei a avut deja o intalnire cu Mos Craciun, in varianta feminina, blonda si cu o Mos Craciunita mica si foarte frumusica. Acuma sper sa nu ramana cu ideea ca asa arata Mos Craciun si sa ma intrebe de Craciun "ce e cu barbosul asta?" cand o veni nasul lui in vizita costumat in Mos.
Abramburika a avut o idee foarte faina de a face un Mos Craciun in blogosfera, unde fiecare blogerita inscrisa si cu copilas(i) a fost prin tragere la sorti Mos Craciunita altei blogerite. Eu am avut o presimtire cand Oana a scris pe blog ca a plecat cadoul ei catre cineva, ca cineva acela este Matei, poate si pentru ca pe ea o citesc tot timpul cand posteaza ceva nou. Si asa a fost.


Cum ma si asteptam de la Oana (ca de-aia o si citesc), cadoul a fost exact pe genul de jucarii pe care l-as cumpara si eu, cu diferenta ca habar n-aveam ca exista puzzle-uri pentru copii de un an jumatate. Asa ca am primit primul nostru puzzle, de fapt un set de puzzle-uri cu Winnie the Pooh, pe care Matei s-a apucat pentru inceput sa-l transforme in mai multe piese. Cred ca o sa ne ia vreo cateva luni sa-l facem, dar cu siguranta dupa asta o sa fim mult mai destepti.


Puzle-ul avea atasat si un fel de om de zapada din ceramica, dar care arata asa delicios, juri ca e de turta dulce, ca a trebuit sa il ascund pentru ca Matei vroia sa isi infiga dintisorii in el.
Concluzii? puzzle-ul e mai interesant daca faci din 5 piese 10, nu din 5 piese una, omuletii de ceramica sunt de papa, iar Mos Craciun e blond. Cred ca am incurcat-o.


Pozele sunt realizate de fotograful Adrian Marin, care a trecut pe la noi sa ne scoata la o sedinta foto profesionista. Pai ce, nu meritam?

3 comentarii:

  1. Ce dragut e Matei si ce bine seamana cu tine...parca e o copie fara par lung:). Sa-ti traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Camelcutza: de fapt, eu zic ca Matei seamana cu tati mult mai mult decat cu mami, ca mami nu e brunetica:)

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. Sa-l stapaniti sanatosi si sa postati poze cand reusiti sa le faceti pe toate! Chiar ma intrebam daca a ajuns sau nu!
    2. Imi place de nu mai pot freza lui Matei...este super tare!
    3. Mos Craciun (nasu'), in cel mai rau caz, poate sa apeleze la o peruca blonda...desi nu cred ca va fi cazul!
    4. Mi-ar fi placut sa gasesc ceva "bio", dar, din nefericire, tot ce gaseam depasea o greutate considerabila si era greu de carat in Romania. Oricum, am avut de ales intre puzzleuri cu masinutele Cars si cu Winnie, dar Catinca a decis ca trebuie sa fie Winnie...Numai bine si Craciun Fericit!

    RăspundețiȘtergere