luni, 14 decembrie 2009

Review produse DM

De vreo cateva zile am inceput sa dau rateuri, stau si ma holbez la calculator si el la mine si nu prea mai sunt in stare sa fac nimic. Cred ca am nevoie de o vacanta. Una in care sa nu fie nevoie sa gandesc. Si uite asa incep sa invidiez blondele..

Si cum tot nu sunt in stare sa fac nimic, macar sa fac ceva relaxant, adica sa mai bodogan un pic pe aici. Mi-am adus aminte ca nu am revenit cu impresiile dupa cumparaturile de la Drogerie Markt, asa ca:
- scutece biodegradabile fara clor Alana: excelente, absorb foarte bine, trecem exclusiv pe ele
- servetelele umede BabyLove, fara parfum, parafina, alcool: desi nu par foarte "umede" la prima vedere, sunt cele mai eficiente din tot ce am intalnit, si nu se usuca dupa ce ai deschis pachetul; si aici ne facem abonament
- penne bio: oribile, n-o sa mi se mai intample
- rosii bio in conserva: aici e cam greu sa fie proaste, oricum erau rezonabile
- musli (aproape) bio: sinistri, cand ii puneai cu lapte se transformau intr-un fel de pasta suspecta cu un gust pe masura (eu sunt si foarte pretentioasa la musli, dar oricum astia nu cred ca pot fi mancati)
- crema (fluid) de fata Alverde, pentru ten normal si mixt: aici se poate si mai rau, a se vedea Avon, insa personal prefer varianta mai bine. Partea pozitiva la crema asta e ca nu ingrasa tenul; pe de alta parte, dupa ce te dai cu ea ai senzatia de argila pusa pe fata, asa tare te strange pielea. La capitolul hidratare nu e buna de nimic, si pana la urma asta e rolul unei creme.. eu trebuie sa imi dau de 3 ori pe frunte sa simt ca am ceva crema pe fata, si fruntea mea face totusi parte dintr-un T gras. Cred totusi ca poate fi ok pentru un ten tanar (maxim 25) si foarte gras.

Cam asta e. Tura viitoare cand ne ducem dupa scutece mai luam una alta sa vedem cum sunt. Oricum, astept si alte review-uri, daca aveti.

3 comentarii:

  1. Tocmai ma hotarasem, cu inima indoita, sa renunt la pastele mele Dececco (o minunatie) pentru din stea bio, dar m-am razgandit. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca te-ar vedea Alfo cu paste facute-n Germania te-ar strange de gat... LOL

    RăspundețiȘtergere
  3. La crema de fata te contrazic. Daca alegi produsul corect, multe dintre cremele Avon sunt foarte bune. Fiica mea, careare un ten foarte deshidratat (gratie unei cosmeticiene profesioniste) a incercat diverse marci de renume, fara sa aiba rezultatul asteptat. I-am gasit o crema potrivita tenului ei la Avon si acum a revenit la normal. Nu intotdeauna ce e "de firma" si scump, e eficace. Iti doresc si tie sa gasesti produsul potrivit, indiferent de firma.

    RăspundețiȘtergere