miercuri, 2 decembrie 2009

La ce targuri ne gasiti in decembrie



Pai la toate :)
Nu chiar, desi anul acesta am exagerat putin cu targurile si am o presimtire ca de Revelion o sa dormim ca valizele in gara.
Deci:

Bucuresti:
- Targul de cadouri destepte de la Carturesti, 4-31 decembrie (cu pauza 25 si 26, asa ca daca va trebuie ceva urgent pe 24 sau 30 ma gasiti pe baricade), de la 10 la 22

Timisoara:
- Targul lui Mos Craciun, Casa Tineretului, 2-6 decembrie
- Targul de cadouri, Centrul regional de afaceri al Casei de Comert, 8-20 decembrie

Cluj:
- Targul de cadouri, Expo Transilvania, 3-13 decembrie, de la ora 12 la 20

Brasov:
- Targul Bio Sano Vita, International Trading Center, 10-13 decembrie, de la ora 10 la 18 (trebuia si un targ bio, nu?)

Cam atat, desi Andreea ma intreba daca nu mergem si la un targ la Focsani (asta ca sa nu ma bata dupa ce am venit cu lista de mai sus).
Vom avea si multe produse noi, si pachete de cadouri absolut minunate. Va asteptam cu drag!

6 comentarii:

  1. Nu avem la ce, dar speram sa facem ceva la anul si acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar fi bine daca ai veni la Focsani(foarte aproape de mine).

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa-nteleg ca la targul Pentru o viata sanatoasa din Bucuresti la Muzeul de Istorie al Bucurestiului nu ati fost? Am inteles ca deja au avut 2 editii in Oct si Nov, si vor mai avea una in 18-20 Dec.
    Va fi se pare si un targ la muzeul de Istorie al Transilvaniei din Cluj, dar inca nu stiu precis cand. Il organizeaza o fundatie din Turda. La targul cadourilor din Cluj vei fi si tu??

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu v-am cautat a Targul de la Cluj si nu v-am gasit.
    Oricum nu prea aveati ce cauta acolo, mi-a lasat o impresie foarte proasta acest targ :(

    RăspundețiȘtergere
  5. La targul de la Cluj a fost un mega dezastru si cateva zile am tinut standul inchis, n-avea rost sa stam acolo..

    La targ pentru viata sanatoasa nu mergem, poate la editiile urmatoare..

    RăspundețiȘtergere