luni, 28 decembrie 2009

Cateva dorinte pentru 2010

Acum ca am scapat cu bine de interminabilele mese de Craciun (cu bine insemnand fara kilograme in plus, dar m-am si oprit de fiecare data la antreuri, ca de cand cu noul mod de a manca nu mai pot sa inghit mai mult de un fel de mancare o data), acum ca se termina si pe departe cel mai greu an din viata mea de pana acum (spre ca si de acum incolo), incheiat cu cea mai aglomerata si obositoare luna decembrie posibila, imi fierb o cana de vin si fac planuri. Dar ca sa faci planuri trebuie mai intai sa faci o analiza: ce a fost bine, ce n-a fost bine, ce iti doresti, ce nu-ti mai doresti, ce poti sa faci si ce nu. Si, desi adultii nu au Mos Craciun, dar toti avem acolo sus pe cineva care ne iubeste, incepi cu dorintele.
1. pentru inceput, as vrea sa nu mai car cutii, colete, marfa, rafturi, pachete, pungi si alte chestii cu gabarit depasit pentru coloana mea jumulita. Si sa nu mai stau cu orele in pozitii de yoga etichetand produse si facand pachete. Dar cum nu am nici o sansa sa scap de toate astea as vrea o coloana noua. Stiti vreun loc de unde se cumpara asa ceva?
2. as vrea o vacanta. Una adevarata, in care nu suna telefoanele, nu trebuie sa verific mailul, in care nu trebuie sa ma gandesc la firma si nici sa rezolv probleme. Si care sa fie de minim o saptamana.
3. as vrea sa nu mai merg la targuri, macar o perioada. Ca sa nu mai visez "cosmetice organice cu ulei de masline, cosmetice organice cu ulei de masline, cosmetice organice cu ulei de masline " in loc de oi.
4. as vrea sa dorm, preferabil vreo saptamana, incontinuu. Si asta sa nu se suprapuna cu vacanta de care era vorba la punctul 2.
Voi ce va doriti pentru la anul?

12 comentarii:

  1. :))) Si eu imi spun adesea ca nu mai vreau sa car - asta a fost ocupatia de baza si pentru mine anul asta, dar apoi imi dau seama ca imi place tare mult ce fac si nu as vrea fara. Sa speram ca ne va merge mai bine amandurora, incat sa ne modernizam putin conditiile de munca :)
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu imi doresc sa pot munci cel putin la fel de mult ca si tine la propria mea viitoare afacere:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Olivutza mersi frumos pentru cadou, chiar am si uitat de premiul oferit de tine.
    Sarbatori Fericite in continuare si un An Nou asa cum ti-l doresti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si al meu a ajuns! :)
    Multumesc si La multi ani... asa cum ti-i doresti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi doresc sa te vad mai des (daca se poate)...

    RăspundețiȘtergere
  6. Fetelor, scuze ca am intarziat atat, sper sa va placa produsele si s ale folositi cu placere. Astept feedback :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Balsamul de par e super bun. Iit multumesc pentru produse.

    RăspundețiȘtergere
  8. sa slabesc :)
    nu am reusit sa fac asta in 2009, te-am urmarit asa, din umbra, cu drag, te admir pt tenacitate si reusite...

    si sa "cumpar" ceva vointa, cam duc lipsa
    sa supravietuiesc crizei
    sa fiu sanatoasa

    imi doresc lucruri de-astea, normale...zic eu

    un an bun si mult succes in ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc, sper sa fie un an mai bun pentru toata lumea..

    RăspundețiȘtergere