duminică, 22 noiembrie 2009

Toamna in parc, cu capul gol


Azi am numarat mai mult de o suta de copii cu caciulite, si unul fara - Matei. Pe de alta parte am numarat 100 de adulti cu capul gol, si unul cu caciula. Vorba unui olandez, pana sa ajung in Romania nu auzisem ca se poate raci de la curent. Pai la ei, unde bate vantul incontinuu, ar trebui sa transforme tara intr-un mare spital de gripati. Numai ca, surpriza, nu se intampla asa. Adaptarea la conditiile de mediu se face de la zero luni, nu de la 25 de ani, pana la care am stat cu 3 perechi de ciorapi si 2 caciulite. Oricum azi in parc nici macar vant nu era, iar la 13 grade, soare si lipsa de vant mi se pare aberant sa ai caciula.

Nu ma mai enervez, o sa am timp sa o fac atunci cand o sa se duca Matei la gradinita intre o gasca de copii crescuti dupa metoda romaneasca si care vor fi vesnic raciti. Sper ca pana atunci sa aiba un sistem imunitar suficient de bun, oricum e pe calea cea buna, ca de la domnul tati care e racit aproape non-stop nu a reusit sa ia niciodata nimic (domnul tati crescut conform aceluiasi stil romanesc).

Da, imbrac copilul la fel ca pe mine, ii pun ceva in cap cand imi pun si mie (de pe la 5-6 grade in jos), nu are fular, nu are manusi, nu are sosete groase, se tavaleste pe jos (in sensul de se joaca, nu in cel de tavalit de rasfat, ala nu se accepta), isi baga mainile in gura, pune mana pe ce vrea el cata vreme nu e o chestie chiar suspecta, dorme dezvelit la 22-23 de grade. Si e sanatos tun, desi a fost alaptat numai 3 luni si ceva (asta e singurul meu regret, dar atata a fost stocul). Eu asa am compensat anticorpii pe care n-am putut sa-i dau prin alaptare, facandu-i organismul sa-i produca singur. Si daca ma mai intreaba cineva de ce nu are copilul caciulita s-ar putea sa faca o baie cu ratele si mai nou pescarusii de pe lacul Titan.

Dar in parc a fost frumos. Am vrut sa pun 2-3 poze de exemplificare dar nu m-am putut hotari, asa ca postul asta s-a transformat in albumul "Matei si mami lobodesc prin parc". Asa zice bunicul, ca ne plimbam toata ziua ca voda prin loboda. Calomnie, dom'le..

5 comentarii:

  1. Sunt minunate pozele! :)
    Sunteti foarte frumosi! ;) Si fericiti!
    Sa va bucurati cat mai mult de astfel de momente frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. doresc si eu o portie de soare, te rog.
    ai uitat sa mentionezi ca in olanda ploua.. as i could notice this morning :)) bai si e un vant.. nu gluma :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase pozele. Mi-ar placea sa vad cat mai multe mamici comportandu-se atat de relaxat si intelept ca tine. Nu tot timpul sa-l cocolosim pe cel mic, incat uneori copilul nici nu stie sa se joace.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaaai cee draaaguuut este Matei!!! :)

    RăspundețiȘtergere