marți, 3 noiembrie 2009

Nu am timp..


.. de scris pe blog, ceea ce ma enerveaza groaznic, nu de alta, dar chiar a devenit un hobby. Si in plus e un semn ca am ajuns sa muncesc prea mult. Nu ma plang, avand in vedere ca sunt complet workoholica (and I love it), dar chiar imi lipsesc cele cateva ore pe saptamana cand stau si scriu si ma relaxez (in ordinea asta). As putea sa recuperez acum, daca n-ar trebui sa sterg praful, sa fac ordine, sa ma joc cu copilul care tocmai incearca sa mi se urce in cap, sa raspund la vreo 20 de mailuri, sa fac comenzile pentru Grecia, sa fac ceva analize, si de planul de promovare, dezvoltare etc pe urmatoarele luni la care pritocesc de ceva vreme nici nu mai vorbesc.
Cred ca imi pun un pahar de vin si o iau in ordine, desi la cum arata lista iar ma prinde dimineata. Oricum Matei se trezeste pe la 3 si incepe sa joace fotbal, asa ca o sa am companie (poza e de exemplificare cum se petrece noaptea pe la noi).

4 comentarii:

  1. te o enerva el, ( chiar la 3 noaptea??/ asa e de voios? ) dar e scump si cred ca strengar mare, se vede dupa privire, oricum mai presus de toate el este bucuria. si cu praful nesters, dezordinea sau planul de marketing ... toate pot sa astepte...si nu sunt musai!!!

    si eu iti spun ca am renuntat la multe lucruri, in favoarea copiiilor ... offf, o veni si randul nostru!!

    sa ti traiasca PRINTUL!!! E FRUMOS!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti face ordine in cutii? :)) E de reclama Matei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Wowww, ce-a crescut de cand nu l-am mai vazut!

    RăspundețiȘtergere
  4. he he...cred ca ii preda al meu stafeta la 3 :))))

    RăspundețiȘtergere