miercuri, 18 noiembrie 2009

De astazi suntem la Ezoteric Fest Timisoara


Suntem, insemnand stand Olivo de care se vor ocupa partenerii nostri din Timisoara, PromoImages, adica Adina Nastaca. A fost o decizie pe ultima suta de metri, asa ca eu nu voi ajunge acolo, dar produsele Olivo vor fi foarte bine reprezentate, la cum o stiu pe Adina.
Targul are loc la Casa Tineretului de joi pana duminica, intre orele 10-21, si are produse bio si naturiste, chestii feng shui, terapii alternative, homeopatie si altele. Daca va duceti sa-mi povestiti si mie cum a fost.
Intre timp eu fac flotari pentru cele 5 (cinci) targuri din decembrie. Am o presimtire ca in loc de Sf. Nicolae o sa-mi serbez ziua de nastere de Sf. Ion..

3 comentarii:

  1. Bravo tie pentru atat de multa activitate. De sarbatorit poti sa o faci cand vrei tu, sunt sigura ca prietenii nu vor refuza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm... poti sa ne spui si datele celor 5 targuri. Nu de alta dar mi-ar parea tare rau sa aflu de ele dupa ce s-au terminat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa revin saptamana asta cu un post despre toate targurile din decembrie. Numai 2 sunt in Bucuresti, si numai unul e bio. In rest mergem pe teren necunoscut sa mai invatam oamenii cum e cu chestiile astea organice :)

    RăspundețiȘtergere