duminică, 4 octombrie 2009

Sunt verde..


.. si nu in sensul de eco, asta se subintelege. Azi s-a terminat si Targul Bio de la Muzeul Satului, la fix ca sa ma infig cu capul intr-o perna pentru cel putin 10 ore de somn (in ultima vreme n-am prea mai depasit cifra 6, si eu sunt genul care ar hiberna daca ar avea caracteristica asta in dotare, personal ii invidiez pe ursi). Exista putine lucruri mai placute decat sa dormi, si nu o sa le enumar aici ca sunt din categoria "suma viciilor este intotdeauna constanta".
N-o sa va povestesc mare lucru despre targ, ci despre Muzeul Satului si cativa oameni pe care i-am intalnit aici pentru prima data. N-am ce sa povestesc de targ, pentru ca a fost atata lume (direct proportional cu ploaia) calare pe cremele si sampoanele noastre ca ne-am intors acasa cu o cutiuta, si aia jumate goala.. asa ca n-am avut timp sa vedem nimic. Printre clienti s-au numarat cuplul de actori Eugen Cristea si Cristina Deleanu, niste simpatici, si sotii Prunea, foarte bronzati si foarte draguti si ei. A, si am dat un interviu live la Antena 1, de au inceput sa apara clienti cu "am venit sa iau si eu cosmetice de-alea de ati zis la televizor, fara parabeni". Parabenii astia cred ca sunt un cuvant usor de retinut, ca il stie din ce in ce mai multa lume (din fericire).

Despre muzeu. Mai intai, ii invidiem cu mult spor pe angajatii muzeului, asta e singurul loc din Bucuresti unde merita sa lucrezi. Si cel mai frumos loc din Bucuresti, eu dupa 3 zile acolo (doua pe ploaie si 11 grade) m-am indragostit la nemurire. Vineri a fost foarte faina vremea si am avut standul intr-o curte (argeseana, cum altfel?), sub un ditamai ciresul, printre copaci aramii si veverite cu nuci in bot. Cred ca as fi putut sa mai stau acolo vreo saptamana fara sa am nici o problema, n-ar fi prima oara cand dorm pe prispa. Sambata si duminica a plouat aproape incontinuu, dar locul tot frumos a ramas, are un farmec de ma intreb de ce oare nu ma duc acolo de 2 ori pe saptamana, si am fost numai de 2 ori in viata.

Despre oameni.
Angajatii muzeului sunt asortati cu el, oameni calzi si faini si veseli, o sa ne facem abonament la ei macar si numai pentru prezenta pozitiva pe care o au. Cu exceptia unui bagator de seama care a reusit sa ne scoata atat de tare din sarite ca a fost la un pas de a-si lua una dupa ceafa (si nu mi-a mai trezit nimeni instincte violente de vreo cativa ani). Sper ca la urmatorul targ sa nu vedeti tot live la Antena 1 cum un angajat al muzeului a fost integrat intr-o casa traditionala de catre un expozant, tot ala cu parabenii (cred ca pot sa gasesc una cu multa piatra).

Florina Zainescu de la Jurnalul National, adica unul din organizatori, careia trebuie sa ii multumesc din nou ca ne-a chemat la targ asa, pe nepusa masa. Florina e o perfectionista, desi targul a iesit super cred ca pana data viitoare o sa mestereasca si un aparat de alungat ploaia ca sa fie totul cum trebuie.

Andrei de la Consus Blog, adica un inginer care s-a apucat de cultivat plante aromatice si medicinale eco, la nivel de ferma, nu de balcon, cum ati putea crede. N-arata a fermier, te-ai astepta sa-l vezi mai degraba intr-un club, decat plivind busuiocul (nu dregand, cu asta ma ocup eu, la cate prostii fac de obicei). Ma rog, nu stiu cum creste busuiocul, ideea e ca omul e un meserias, are toata admiratia mea.

O domnisoara inalta si frumusica, pe care am omis sa o intreb cum o cheama, care mi-a mai luat din oboseala cand mi-a zis ca are cateva bloguri care-i plac foarte tare, printre care si al meu. Asta intre cei 10 clienti care vroiau fiecare nu mai stiu cate produse, de iar imi faceau ochii in cap ca la melc.

Deci gata, ne ajung 4 saptamani de targuri, Andreea oricum m-a informat ca nu mai iese cu mine nici la cafea ca sigur o pacalesc si o duc la vreun targ. Cel putin 2 saptamani pauza, si acum 10 ore de somn, ceea ce va doresc si voua.

3 comentarii:

  1. Uof, daca mi-e dor de ceva din Romania, mi-e dor de voi si de targurile voastre. Damnit! Si de matze, daca tot mi-am adus aminte.

    Frumoasa treaba oricum si la cat mai multe de genul asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, oliviutza!
    Niciodata nu mi-as fi imaginat ca iti vei aduce aminte de o necunoscuta care te-a vizitat la targ si o vei mentiona in articolul tau. Multumesc!Imi pare rau ca n-am luat untul acela de shea, weekendul viitor ma duc acasa si doream sa ii prepar mamei o crema antirid. Mult succes! Te mai asteptam pe la targuri, desi este obositor pt tine.
    Andreea (aka Bobby Lee)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Olivia, de putin timp am descoperit si eu cosmeticele organice si-ti citesc cu placere blogul. Din pacate, desi mi-am dorit foarte mult, nu am reusit sa ajung la targ, dar te-am vazut la tv. Succes in continuare! Cris

    RăspundețiȘtergere