miercuri, 28 octombrie 2009

Miere de vanzare

Acum o luna mi-am luat 5 kg de miere de salcam de la un bun prieten al carui socru are 20 de stupi la Olanesti. Ieri mai aveam 1 kg care dispare cu repeziciune (am si donat o parte cui mai trecea pe la mine).
Ideea e ca daca vreti miere pe care eu o suspectez ca fiind foarte curata (si am un istoric de 30 de ani de indopat cu miere), kilogramul de miere de salcam sau de miere poliflora e 25 lei. Nu cred ca mai are mai mult de 100 kg, nu produce ca sa vanda la piata, asta e diferenta de la consumul intern al familiei (extinse).
Anyone?

4 comentarii:

  1. buna Olivia,

    as vrea si eu vreo 4-5 kg.
    cum facem?
    maria

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa,si eu vreau 1kg de miere de salcam..sunt inebunita dupa tot ce inseamna miere!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai fetelor, dati-mi un mail sa vedem cum facem, sau lasati ceva date de contact intr-un comentariu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. buna
    si eu vreau , sunt din valcea si as dori cam 5 kg, cred ca un bidon de 5 kg, care de fapt inseamna mai mult ca mierea cantareste mai greu!

    cu cat este kg!

    RăspundețiȘtergere