miercuri, 7 octombrie 2009

Cereale si alte bunatati bio de la Biomania


La Targul Bio de la Muzeul Satului am fost colege de stand si suferinta (11 grade, v-am mai spus) cu fetele de la Biomania.ro. De unde mi-am luat o cutie de musli si una de cereale bio (cerealele sunt fara gluten, nu ca m-ar interesa asta, dar poate va intereseaza pe voi). Care musli si cereale sunt delicioase, imi voi face abonament la ele.
Biomania mi se pare cel mai reusit magazin alimentar bio online, gama acopera o mare parte din necesitati, plus ca o tot diversifica. Ce imi place mie foarte tare e ca au o gama completa pentru copilasi, cereale, biscuiti, piureuri Hipp (tot cautam eu disperata), la preturi foarte bune. La fel, au legume si verdeturi bio proaspete, produse la noi, si mai multe sortimente de miere bio romaneasca. Livrarea se face in 24h, in Bucuresti si imprejurimi au serviciu propriu de livrare.
Ce mi-a mai placut foarte tare e ca au un chestionar pe site care sa ii ajute sa-si imbunatateasca gama si serviciile, nu prea vezi asa ceva pe magazinele online romanesti.
Revin cu feedback dupa ce voi scotoci mai pe larg prin produsele lor.

2 comentarii:

  1. nu am mai auzit de ei..sunt un mare fan bio!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am gasit produse foarte bune si la un pret foarte bun pe mananca-natura.ro

    RăspundețiȘtergere