vineri, 9 octombrie 2009

Astazi nu sunt serioasa


Stiu ca de ceva vreme nu am mai tratat in mod serios nici un subiect din categoria celor pentru care m-am apucat de fapt de acest blog. Am in lucru multe articole, cele mai gata sunt despre otetul de miere si mere, propolis, psoriazis, dermatocosmetice. Dar nici azi nu sunt serioasa, asa ca ma declar incapabila sa le termin, dar promit ca saptamana care incepe o sa postez din 2 in 2 zile numai pe subiecte interesante.

Intre timp am chef de glume. Cred ca mi se trage de la petrecerea verisoarei Andreei de astazi de la Snagov, unde cei 20 (douazeci) de membri de familie prezenti au reusit sa cante, danseze si sa faca bancuri timp de multe ore, pana am plecat de acolo cu cea mai crunta durere de burta + maxilar din ultimul mult timp.

Sau de la cheful de aseara din Silver Church, care e un loc super, cu muzica faina, oameni civilizati, sistem de ventilatie functionabil si loc cat sa nu te calci pe picioare cand dansezi. Are un singur defect, nu au nici un fel de vin. Ceea ce ma va face sa ma gandesc de 2 ori inainte sa ma mai duc pe acolo, nu de alta, dar de la whiskey ma doare capul.

Ca tot vorbim de glume, ati vazut ultima reclama de la coniacul Unirea? aia cu manelistul intr-un taxi, behaind ceva cu "scapa-ma de datorrrriiii"? Eu eram cu Andreea la targ la Cluj, intr-o seara, obosite rupte, mancam.. si incepe reclama asta. A fost din ciclul Take my breath awaaaay.. ad litteram. Adica eu am uitat sa mai respir pana s-a terminat, atat am fost de socata. Daca ne facea cineva o poza, iesea cam ca aia cu Shrek si magarusul cand ajung in Duloc (am atasat poza exemplificativa).

Azi pe Facebook am aflat ce inseamna "open relationship": "in an open relationship" = I have a fuckbuddy. "It's complicated" = I am the fuckbuddy.

Si bancul meu preferat si in acelasi timp deviza mea in viata: Ion se mira de vaca lui Vasile: "Cum faci tu Vasile de da vaca ta atata lapte?" "Pai e simplu, Ioane; in fiecare dimineata ma duc la ea si o intreb: ce avem astazi, lapte? sau carne?"
.

Maine incepe o saptamana grea. Deci, lapte? sau carne?

6 comentarii:

  1. Haha, tare asta cu vaca:)) Acum o saptamana l-am auzit si eu si am ras de m-am prapadit:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Capul sus, exista lucruri si mai grele decat o zi de luni cu o durere de cap!

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti totala... Uite cine incepe saptamana cu zambetul pe buze! Ne binedispui! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai sunt datoare, Ina, ca si tu ai efectul asta :)
    Mai grea decat o zi de luni cu o durere de cap e si o zi de marti cu aceeasi durere de cap.. sper sa nu, totusi :)
    Saptamana faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. buna,pe blogul meu te asteapta un premiu virtual:P.xoxo

    RăspundețiȘtergere
  6. Multam, Camy, esti foarte draguta! (si blogul tau la fel :)

    RăspundețiȘtergere