vineri, 2 octombrie 2009

Am castigat o bicicletaaaaa

Din ciclul "daca iti doresti ceva cu adevarat pana la urma o sa primesti" (asa zice Andreea, eu prefer varianta "ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa primesti si sa vezi dup-aia ce te faci"), de cand m-am intors de la Timisoara imi caut bicicleta. Eu fac parte din bucurestenii aia norocosi care se invart pe o arie restransa unde au casa, parintii (respectiv bunicii copilului, unde este lasat la nevoie) si firma. Unde mai pui ca intre casa si firma sunt vreo 3 km, jumatate prin parcul Titan. Asa ca la ce sa ma mai duc cu masina, cu bicicleta ma mentin si in forma, imi si place, sunt si eco (pai nu?).
Deci, cautam bicicleta. In Olanda mi-am luat una cu 50 de euro, era un jaf dar mergea si nu incerca nimeni s-o fure (probabil si pentru ca pe lant dadusem inca 25, si pe asta l-am adus cu mine, e cam ca unul de ancora, o idee mai subtirel). Pe acelasi principiu, am zis ca vreau un jaf de bicicleta de oras, sa nu am emotii cand o leg pe undeva. Problema insa la noi este ca cei care au biciclete sunt putini, au numai semicursiere si alte fite inutile in oras, si nici nu merg cu ele cat sa se uzeze. Toate bicicletele second hand sunt "aproape noi" si costa tot aproape cat una noua.
Dar intre timp m-am dus la Cluj, unde Iulius Mall, in care s-a desfasurat Targul verde, avea o promotie cum ca shoppingul e prietenul naturii. Cumperi din mall de 100 lei si participi la tragerea la sorti pentru niste biciclete minunate care erau insirate tocmai langa standul nostru, de am salivat 4 zile uitandu-ma mai ales la cele model olandez, cum imi plac mie.
Eu nu am treaba cu shoppingul. La targ m-am dus in blugi si tricou, ca era de munca, nu de distractie. Da' de gura Andreei, ca sa ne imbracam "frumu", mi-am luat niste haine. Tot de gura ei, am participat si la tombola. Si tot de gura ei,azi am aflat ca am bicicleta. Ce ziceti de asta?

7 comentarii:

  1. Îmi dă speranţe pentru visul meu cu smartul :))))

    S-o stăpâneşti sănătoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! ;)) Sa o folosesti cu drag si spor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari!!!S-o folosesti cu placere! Si eu am castigat una luna trecuta la un concurs eco. Astept inca sa mi-o livreze dar sunt foarte incantata ca voi merge cu ea la servici. Numa sa nu vina iarna prea repede :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehe, I'll greet you on Stefan cel Mare :D

    Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. BRAVO! Sa o folosesti sanatoasa! Si pe mine ma bate gandul sa-mi iau o bicicleta. Am vazut unele pliabile excelente. Doar ca mi-e cam frica sa merg cu ea pe drum, la cum se circula aici, plus ca nu sunt deloc piste de biciclete :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce fruuumoooooosss!!! S-o folosesti sanatoasa! MD

    RăspundețiȘtergere