joi, 10 septembrie 2009

Weekendul acesta Olivo e la Timisoara!

Ma duc in orasul meu preferat, unde am facut facultatea si unde m-am schimbat dintr-un bucurestean agitat (interior) in chestia care sunt acum.
Prima oara cand am ajuns acolo, pe la 19 ani, am vazut un om luand de pe jos o hartie pe care nu o aruncase el si ducand-o la cos. Mi-a luat vreo juma' de ora sa imi revin din soc, pe aici nu vazusem decat varianta inversa. Dupa care am traversat strada si toate masinile s-au oprit. Dupa care am ajuns in fata Catedralei si am zis ca eu aici ma mut, sa fie clar. Nu mi-a iesit decat pentru 4 ani, dar tot a fost bine.
Revenind la subiect, in Iulius Mall din Timisoara (foarte frumusel, le da clasa astora de la noi - cu exceptia Banesei unde nu stiu, n-am ajuns) are loc prima editie a targului ALL4KIDS. Cum targuri eco nu am gasit pe acolo, am zis ca e bun si asta, asa ca ne ducem cu catel cu purcel (io-s purcelul si Andreea catelul, sau invers).
Targul tine de joi pana duminica (10-13.09), de la 10 la 22. Noi vom fi acolo incepand de vineri, dar si joi suntem reprezentati foarte bine.
Daca sunteti prin zona va asteptam cu drag!

4 comentarii:

  1. Nu se poate, deci cand plec eu din oras, veniti voi incoace.
    Dar zici ca va fi stand cu produse Olivo incepand de astazi?

    Vivi

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine ca veniti in Timisoara,asa voi avea si eu ocazia sa vin la Mall sa vad in sfarsit produsele voastre:DDeabia astept sa imi bag botul prin produse!
    Timisoara in ultimii ani a devenit foarte aglomerata insa cu certitudine nu se compara cu Bucuresti.So see you there:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh, ce frumos!:) Acolo am facut si eu Facultatea, am locuit ani buni in Tm si am asa frumoase amintiri... Ce as mai veni si eu, ma teleportez!:) Daca ajungi cumva in Piata Unirii(preferata mea), salut-o si din partea mea!:)Locuind asa departe acum, ma ia cate un dor...
    Bafta multa!
    Anamaria

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo, bafta la targ! si sa faceti poze, sa vadem si noi astia de n-am ajuns niciodata prin partile alea :)

    RăspundețiȘtergere