marți, 8 septembrie 2009

Victorie! am slabit

Tocmai am intrat fara probleme in blugii dinainte de sarcina. Si in fuste. Si in rochii. Daca nu mi-ar fi asa somn cred ca as si topai prin casa, dar dupa ziua de azi e prea complicat.
Ce am facut:
-mananc mese mici, am observat ca ma satur dupa un singur fel de mancare (mesele oficiale cu 7 feluri ma depasesc complet)
- sunt foarte atenta la calorii, nu atat de atenta cat sa si cantaresc mancarea, dar daca mananc o portie de gulas restul zilei iaurt degresat si alte chestii usoare
- dimineata cereale cu lapte (Adina spune ca sunt o bomba calorica dar mie-mi plac si nu-mi sar din schema de calorii)
- masa a doua iaurt degresat cu stafide sau fructe sau branza cu rosii sau un sanwich cu somon
- masa a treia ceva gatit, o portie
- masa a patra un bol mare de salata greceasca unde singura chestie cu calorii e felia de branza (legumele sunt hipocalorice, poti baga in tine cu kilogramele - asta ca sa nu aduc aminte de vitaminele pe care le au)
- nu mai mananc dulciuri deloc, oricum nu mancam decat rar ciocolata sau inghetata, dar acum sa nu le mai vad
- nu mai beau sucuri (eram fan Phanner, care or fi mai bune decat Coca Cola dar sunt pline de zahar), am trecut pe apa minerala eventual cu un pic de suc de fructe de padure facut in casa, de gust
- cel mai greu a fost cu obiceul de a manca seara capatat in timpul alaptarii, si acum mai mananc uneori ceva, dar acel ceva e iaurt degresat (incercati Zuzu 0,5%, e foarte gustos) sau salata
- am inceput activitatea la firma, nu mai lucrez de acasa, ceea ce mi-a facut viata mult mai activa (de fapt de atunci a inceput sa fie vizibil slabitul)
Mai am de jumulit vreo 3 kg pe burtica dar sunt pe calea cea buna. Acum nu ma mai opresc decat la 62 de kg (cu 4 mai putin decat inainte de sarcina, dar greutatea mea ideala). Si, sincer, nu mi se pare ca as fi facut vreun efort pentru asta.
Va urma.

7 comentarii:

  1. Wohoo, bravos! Mersic de sfaturi, si eu ma chinui sa dau cateva kg jos, o sa incerc metodele tale ingenioase ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo, stiam eu ca ai sa poti!Pupici!
    M-am apucat si eu de Scarsdale de luni.

    RăspundețiȘtergere
  3. Brava, tine-o tot asa !E un mod de alimentatie sanatos, iar daca are si niste efecte estetice pe care ti le doresti, e perfect!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari draga mea! Dupa numai o saptamana in Barcelona eu m-am intors cu cateva kg in plus :( MD

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari! :) Nu cred ca se indoia cineva de faptul ca vei reusi!

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitari! mai ales pentru renuntarea la sucuri si trecerea la apa! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bravo, Oliviutza:) Si eu ma gandesc sa mai dau cateva kg jos(vreo 5, asa:)

    RăspundețiȘtergere