luni, 21 septembrie 2009

Saptamana aceasta Olivo e la Cluj!


Calatorului ii sade bine cu drumul si produselor bio le sta bine la targuri, sa mai afle si oamenii ca au alternativa la supa de parabeni. Care targ saptamana asta este Targul Verde de la Cluj, de joi pana duminica (24-27.09), intre orele 10 si 22, la Iulius Mall. Personal mi se pare ca oamenii care fac targul sunt cei mai organizati dintre toti cu care am avut de-a face, acum sa vedem daca sunt si eficienti. Din punctul meu de vedere este cel mai verde targ de pana acum, expozantii sunt variati si eco cu totii, inclusiv organizatii de mediu si producator de pungi bio. Intrarea e libera.
Cand ma intorc o sa fac un rezumat al tuturor celor 3 targuri la care am fost luna aceasta, sper totusi ca cel de la Cluj sa fie mai vesel, pentru ca primele au avut o problema serioasa cu promovarea. In ritmul asta ma apuc eu de organizat targuri bio.. asta daca ziua ar avea ceva mai mult de 24 de ore si as gasi o metoda sa dorm 3 ore ca Cioran.
Acestea fiind zise, va doresc o saptamana cat mai faina si va astept la targ, daca sunteti prin zona. Suntem chiar la intrarea principala, langa info point (clujenii stiu :)

4 comentarii:

  1. Draga Olivia,
    Tocmai am descoperit un site foarte dragut.
    www.ofergratuit.ro Ma gandeam ca poate vrei sa te alaturi si tu celor care promoveaza acest site sa mai ajutam si noi pe cei nevoiasi atat cat putem. Stiu ca nu are legatura cu produsele bio dar suntem oameni si eu zic ca putem mana de la mana ca lumea sa fie mai buna. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. am fost eu azi pe acolo dar nu aveam mult timp sa stau :(
    sunt multe standuri imprastiate in tot mall-ul..

    RăspundețiȘtergere
  3. Natty, pai si n-ai trecut pe la noi? :( Asa se face? :) Suntem chiat la intrarea principala, langa info point, poate mai ajungi in weekend.
    Diana, studiez siteul cand ma intorc, multam!

    RăspundețiȘtergere