marți, 1 septembrie 2009

Cautari Google reloaded


Oameni buni, nu mai pot. Nu mai pot de ras adica, se pare ca blogul meu colectioneaza cele mai ciudate cautari de pe net. Poftiti inca o transa sa va distrati si voi, la multe n-am mai comentat ca sunt foarte expresive si asa.

Categoria "Dileme existentiale"

am 23 de ani si folosesc o crema de 25 e problema - nici nu stiam ca exista creme pe categorii de varsta asa detaliate. Vreau si eu o crema pentru 30 de ani si 8 luni si 25 de zile, aveti?
ce inseamna un om frustrare - frustrarea de a fi om. Sau de a nu fi. Sau?
ce inselaciuni fac romani - vrei sa inveti sau sa te feresti? pentru un curs complet viziteaza Parlamentul
ce o sa ajung in viata - probabil google-litor, ai vocatie (sau gugalitor, cum zic unii lideri ai poporului de babuini)
ce sa fac ca sa par mai mare? - niste cursuri de machiaj pe pitzipoanca.org, nu numai ca o sa pari mult mai mare dar nici macar nu o sa ti se mai vada fata
ce sa faci daca ai par pe tate - no comment
cum ajung la mine pe site - s-a ratacit omu', internetul e mare
cum ajung viermii in fructe - se teleporteaza. Engage!
cum sa faci dragoste dupa 3 ani de pauza - cu grija si lumina stinsa
cum trebuie sa arati daca vrei sa fi jandarm- nu conteaza, important e ca psihologic te potrivesti fisei postului
daca facui sex mai des dispar cosurile mai repede - felicitari, ce sa zic
mi-au aparut imaginile mari pe desktop cum le fac mici/- schimbi rezolutia din properties, da' mai bine te apuci de altceva
unde arunca romania gunoiu - peste tot, cum unde?

Categoria "Viata e greu si are multe aspecte"

am gasit un vierme in varza
azi e ziua la soacra mea
arati ca dupa o cana de iaurt cu bere
berbec incapatanat
cel mai tare sex din rominia
cele mai periculoase femei din romania
gata romania
iubiri in camasa de forta
nu mi place sa fac miscare
pe strada jos textila
pistruii distrusi prin inghetare
plaja vadu sex
romanii folosesc mai putin deodorant - asta merge des cu autobuzul
sunt fata imi plac excursiile sa merg cu motocicleta - motociclism.ro/forum, gasesti doritori acolo. Sau o fi unu' care vrea pasagera de pe net :)
alergie la mercur - daca ai ajuns sa te joci cu asa ceva alergia e cea mai mica problema

Categoria "Bio pana la moarte"

cocaina organica
comanda tutun organic - funie organica n-or vrea? ca sapun bio avem noi
deces stop multi organic
prezervative organice

Categoria "Top cautari" - se pare ca exista multi oameni pasionati de chestiile astea

site-uri pt grasi
farmece vindecare manastirea comana

Categoria "Fumigene reloaded"

ce sa mai fumam
cum sa fumez la 14 ani?

de ce ii bine sa fumam

dupa cat timp ti se innegresc plamanii daca fumezi

e bine cand fumez sa mananc


Categoria "Grasime depusa pe neuroni"

am 1,65 m cata apa trebuie sa beau ca sa slabesc? - de metoda asta nu mai auzisem
am 18 ani trebuie sa slabesc
- care o fi legatura
am facut foamea si am ajuns ca un shelet
- din nou no comment
ce sa mananc sa slabesc doar la burta
- niste abdomene pe paine (integrala)
cel mai gras din romania
- o fi vreun concurs, ca tot vad competitori pe strada
fac foamea 1 luna sa slabesc

cum sa slabes 9 kg in 3 saptamani

ce ceai sa beau sa slabesc 4 kg intro saptamana

ce pot sa fac ca sa slabesc 5 kg in 2 saptamani

cum sa slabesc 4 kg in 4 zile
- oamenii astia au niste targeturi care l-ar speria si pe unu' aflat in greva foamei

Categoria "Mame si copii varianta horror"

hranirea copilului cu mancare cu nisip - uite asa se face economie, de criza
alaptez si vreau sa ma apuc de fumat cauzeaza la bebe? - mai rau o sa-i cauzeze o mama ca tine, in general
ce jocuri joaca copiii afara - in timp ce tu te joci la calculator?
este recomandat sa dam cu oja la copii parerea unui doctor -
parerea unui psihiatru ar fi buna aici
rujul periculos copii - acelasi psihiatru ca mai sus, preferabil specializat in mame nebune
jocuri de gatit pentru copii de 7 ani
- uite o mama care isi pregateste din timp copilul pentru o soarta similara cu a ei

Categoria "Misterele limbii romane"

barbi demaciat siderusat
geam de aruncare ani 14


si Categoria fara nici o categorie

dute-n sant - du-te la scoala, in clasa a doua
vreau sa mor..stiti vreo metoda?
- facem un sondaj, sa ajutam omu'?
vreau sa mor de ras

Eu am reusit.

16 comentarii:

  1. Olivia, esti un fenomen! Am ras cu lacrimi!Cum faci tu sa gasesti chestiile astea?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma uit in Google Analytics. Intrebarea e cum fac astia de cauta asa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) am vazut si pe Sideris minuni de genul acesta. E amuzant dar si putin...infricosator. Parca m-am obisnuit insa, ca astia sunt romanii.
    Unde anume in Google Analytics le gasesti? Ca m-as uita si eu dar nu stiu unde...

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa stii ca "Iubiri in camasa de forta" este titlul unei carti de Ilinca Bernea, pe care chiar o recomand, mie mi-a placut enorm. Iar prezervative organice chiar exista :)
    Restul sunt absolut de necrezut!

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-ai facut ziua si mai senina! merci mult pentru post! comentariile tale sunt delicioas :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Sideris, uite asa mai adaug ceva la cultura generala, habar n-aveam de cartea asta, ma gandeam ca e vreo pozitie noua :))
    Ca sa vezi keywordsurile in analytics trebuie mai intai instalat pe blog, daca vreti detalii dati-mi mail.

    RăspundețiȘtergere
  7. Stai linistita, nu este o clasica. Am descoperit-o intamplator si am savurat-o pur si simplu.

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt absolut geniale! ma doare burta de ras...si de foame un pic :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu am murit de ras. Ahhh, Switzerland nu va avea nicicand asemenea cautari...:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am ramas interzisa la "pistruii distrusi prin inghetare"

    Si eu am pistrui, dar nu m-am gandit niciodata sa ii distrug prin inghetare.....

    RăspundețiȘtergere
  11. Madalina, pistruii sunt foarte draguti, nu stiu de ce ar vrea cineva sa scape de ei.
    Bianca, iar ne faci in ciuda? :P

    RăspundețiȘtergere
  12. :))))))))))))))))))) deci uita-te la ce ora scriu si ma straduiesc din rasputeri sa nu trezesc pe nimeni. nu am mai ras atat de bine de............ nici nu mai stiu!

    incredibil!

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu va fac in ciuda. Aici nimeni n-ar fi in stare deasemenea perle. Noi romanii suntem norocosi. Vaaaai, ce-am mai ras :)))))

    RăspundețiȘtergere
  14. Cocaina organica... trebuie sa imi fac magnet de frigider cu tema asta.

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc pentru portia de ras pe ziua de azi :))

    RăspundețiȘtergere