miercuri, 16 septembrie 2009

Avem catalog Olivo!


Astazi o sa sarbatoresc foarte multe lucruri, cap de lista fiind catalogul Olivo care este in sfarsit gata si care a iesit foarte foarte frumusel. Are toate produsele de pe site, oferte speciale (care nu sunt pe site), informatii despre cosmeticele bio, ingrediente si cam tot ce ar trebui sa stie cineva care foloseste produse de ingrijire. Daca il vrea cineva sa ma anunte, avem si format pdf ca doar suntem eco.

Imi face mare placere sa va spun ca aceasta minunata poza de pe coperta este realizata de Ina, ca de altfel si alte cateva din interiorul catalogului. Multumesc Ina, esti o minune!

Si tot legat de catalog, am inceput sa lucram cu parteneri (altii decat magazinele si farmaciile), parteneri care sunt de fapt clienti carora le plac produsele Olivo si considera ca e ok daca le recomanda si altora si mai castiga si ceva din asta.

Weekendul asta mergem la Targ pentru o viata sanatoasa, de vineri pana duminica intre 10 si 18, la Sala Dalles, o sa avem reduceri de 10-25% si muuulte cataloage. Ne faceti o vizita?

10 comentarii:

  1. Felicitari pt. realizari!! Ce ar trebui sa fac ca sa intru in posesia catalogului?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-mi lasi adresa de email sau adresa postala, depinde in ce format il vrei. Nu le public :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow! Super! Vreau si eu un catalog pleaaaase :D! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea,

    in cumplita zi pe care am avut-o azi, tu ai fost bucuria mea! Imi cer scuze pt astazi dar am fost la pus conserve pe iarna la mama mea si abia acum 10 minute am ajuns acasa. Franta. Fara chef. Am deschis calculatorul ca sa vad mailul si m-am luminat la fataaaaaa cand am vazut catalogul in format PDF :))) Sunt super extra mega fericita ca te-am putut ajuta si desi nu am prea fost multumita de pozele pe care le-am facut (contra cronometru) arata f fain pe catalog. Eu una nu am uitat de catalogul de iarna ;) Mai am multe sa-ti spun dar cred ca te voi deranja maine cu un mail sau un telefon, acum sunt mult prea obosita pt a ma mai lungi la vorbe.

    Te pup!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru catalog. Vei fi prezenta si la Targul verde de la Cluj ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Bianca, evident ca merem si la Cluj. De joia viitoare suntem acolo.
    DiAnais, ti-l trimit cu tot cu premiu, si cu scuzele de intarziere :)
    Ina, esti o minune :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari! Vreau si eu catalogul, asa ca las mailul in alt comentariu :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Servus. Cum aflu care sunt ingredientele pe care trebuie sa le evit in cosmetice? Ai tu cumva o lista? Mersi mult!

    RăspundețiȘtergere
  9. Stefi, citeste te rog articolul asta http://organicinromania.blogspot.com/2009/05/cele-mai-periculoase-ingrediente-din.html

    RăspundețiȘtergere
  10. De curiozitate: de ce nu apar pe site toate ofertele speciale?

    RăspundețiȘtergere