miercuri, 12 august 2009

Sampon impotriva caderii parului


La cererea publicului, am adus si cel mai nou sampon Bioselect, sampon tonic impotriva caderii parului. Nu de alta, dar m-au intrebat o gramada de domnisoare dragute ce sa faca sa nu le mai cada parul.
Pai, mai intai, sa reduca nivelul stresului - se poate, eu de exemplu am ajuns sa nu ma mai agit pentru nimic, in ultimele cateva luni m-am enervat/stresat numai de 2 ori, saptamana trecuta cand maica-mea a tinut mortis sa ma convinga timp de o ora sa ma imbrac cum vroia ea - mama, alooo, am 30 de ani - chiar asa, voua vi se intampla de-astea? ca mie incepe sa mi se para neverosimil stilul maica-mii..
Deci, cum sa nu-ti cada parul. Deci nu te stresezi (aveam un coleg foarte simpatic in liceu care zicea "deci" o data la 3 cuvinte). Daca te stresezi, se ia un par (un picior de masa, un facalet, ce aveti la indemana) si se rezolva problema (simbolic vorbind). Glumesc, evident (sau nu?).
Pe langa asta: vopsit cat mai rar si preferabil cu vopsea naturala (vopsitul lunar nu e o garantie a succesului). Nu fumat. Nu spalat zilnic pe cap. Nu coafat prea des (personal eu sunt adepta coafatului in mod exceptional, dar eu nu sunt prea reprezentativa pentru hobby-urile feminine).
Si, evident, sampoane bio, macar nu au ingrediente care sa atace firul de par. Il puteti incerca pe acesta, eu nu am cum, pentru ca nu imi cade parul, asa ca n-ar fi relevant, insa voi reveni cu impresiile utilizatorilor.

p.s. Fara legatura cu subiectul, luni vom avea castigatorii concursului de retete, in sfarsit.

20 de comentarii:

  1. Sa stii ca pt mine a functionat neateptat de bine si samponul pt par gras, de la tine! Am ramas f surprinsa dar m-am indragostit de el!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Pe mine ma cearta mama daca stau pe scaun in metrou cand ma duc s-o vizitez, pentru ca mi se sifoneaza fustele. Deci se poate si mai rau!!! Vorba iubitului meu: "Parents are like read-only files, you can read them but you cannot make any changes" Eu am 25, nu vreau sa ma gandesc ce ma asteapta la 30 :D MD

    RăspundeţiȘtergere
  3. Ai in dotare si un sampon pentru probleme mai grave ale scalpului, cum ar fi dermatita seboreica?
    Multam!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Ina, ma bucur, o sa facem un refill atunci :) Am feedbackuri foarte bune pentru samponul de par gras, mie ins aimi place cel mai mult cel pentru toate tipurile de par de la Olivellenic.
    Mihaela (aka Madalina, Mirela etc :)), prietenul tau e genial, pot sa-l citez?

    RăspundeţiȘtergere
  5. Daaa, bineinteles. Este foarte nostim al meu iubit. Pe langa invataturile lui despre viata mai scoate si cate o perla pe zi. De exemplu, eram la cumparaturi de pantofi si imi zice: "Honey ask them if they have fortysunu" (=41). Cat despre caderea parului, ca parca despre asta era vorba, mie nu-mi mai cade parul de cand folosesc sampoane bio (Olivo si Mayam).

    RăspundeţiȘtergere
  6. Lavinia, intentionez sa aduc sampon contra matretei, dar asta e o forma mai usoara de dermatita seboreica. Untul de shea este recomandat pentru dermatite, dar nu stiu daca merge sa ti-l pui pe pielea capului. Folosesti sampoane bio? ca asta ar trebui sa mai regleze situatia.

    RăspundeţiȘtergere
  7. Gama asta Olivellenic e geniala, zau. Asa m-am indragostit de sampon si de gelul de dus, ca ma uit cu groaza in portofel de cite ori sint flacoanele pe terminate si ma-ntreb cit rezist nespalata, ca la alea 'normale' de pina acum eu una nu ma mai intorc, am zis!

    RăspundeţiȘtergere
  8. buna!sicum iau si eu samponul???

    RăspundeţiȘtergere
  9. buna
    astazi am stat 2 ore sa caut un sampon organic pt ca am inceput sa am probleme cu parul..si am ajuns si aici pe site,am citit tot ce era de citit si am intrat pe olivo.ro sa vad celebrele sampoane!
    nu am nimic cu nimeni,dar eu incerc sa scap de chimicale... poate ma insel eu dar nu inteleg cum de sunt promovate ca fiind organice,bio...etc iar in componenta lor am citit aproape aceleasi ingrediente ca pe toate sampoanele cunoscute si pe care eu incerc sa le evit.
    o zi buna

    RăspundeţiȘtergere
  10. Nu cred ca ati verificat bine ingredientele, nu confundati sodium lauryl sulfate de exemplu cu ingrediente cu denumiri asemanatoare care sut inofensive.
    Sampoanele Bioselect sunt certificate bio, iar noi am trecut ingredientele pe site tocmai ca sa poata fi verificate de catre clienti. Nu tot ce suna chimic la prima privire este acelasi lucru cu ingredientele nocive din sampoanele obisnuite.

    RăspundeţiȘtergere
  11. Buna,iti citesc blogul cu placere si stau cu zilele pe siteul biobunatati si inca nu ma pot decide la un sampon si un balsam descalcitor. Imi poti recomanda pentru un par uscat cu varfuri care se despica des si cret?
    Am vazut samponul Aurantis in care as putea adauga nuratin,acest sampon e bio? ar fi eficient pentru parul meu?
    Mersi mult. Sunt la inceput,si vreau sa-mi aleg corect produsele

    RăspundeţiȘtergere
  12. Samponul Aurantis este foarte bun, poti sa faci asa. Pentru parul tau ti-as mai recomanda samponul acesta http://biobunatati.ro/product.php?id_product=1147 in combinatie cu masca de la aceeasi marca http://biobunatati.ro/product.php?id_product=1149 (vor fi disponibile la inceputul saptamanii viitoare).

    RăspundeţiȘtergere
  13. va recomand sa va mai documentati in legatura cu acest sampon minunat pe care voi il promovati...si puteti verifica calitatea ingredientelor pe http://www.ewg.org/skindeep/
    ps:inca nu putem sustine ca avem produse bio-organice in Romania...imi pare rau;
    ps2:mai incercati!

    RăspundeţiȘtergere
  14. Cand recomandati ceva pe tonul acesta superior ar fi de bun simt sa va si semnati. Samponul este minunat, cel putin asa ne-au zis zeci de clienti. Este certificat bio si are 2 ingrediente pe care EWG-ul le clasifica la grad de risc 4 si 5, Cocamidopropyl Betaine si Sodium Lauroyl Sarcosinate, ingrediente pe care le accepta si AIAB ICEA si Ecocert. Pe de alta parte EWG-ul clasifica sodium lauryl sulfate, strict interzis de toate certificarile bio si pentru care exista dovezi ca este iritant si usuca pielea, la grad de risc 1 (unu)! Pana una alta exista niste institutii de certificare international recunoscute care au dreptul sa certifice bio pe baza a multe studii si analize, si EWG si alte site-uri/organizatii care aduna la randul lor informatii si sunt folosite ca informare SUPLIMENTARA. Cata vreme informatiile institutiilor de certificare si cele ale EWG-ului se bat cap in cap, din punctul meu de vedere primeaza regulile institutiei de certificare.
    p.s. Nu stiu pe ce baza sustineti ca nu avem produse bio in Romania, aici deja sunt prezente o mare parte din marcile bio renumite la nivel international.
    p.s.2 Un lucru pe care sigur il avem in Romania este carcoteala si aruncatul cu rosii pentru propria placere.

    RăspundeţiȘtergere
  15. Răspunsuri
    1. Da, dar nu si pentru cei care au calvitie.
      Temporar insa nu este pe stoc.

      Ștergere
  16. am si eu probleme cu caderea parului nestiind o cauza exacta avand in vedere ca pana acum il filam la frizerie.
    caut un sampon bio si am dat si peste acesta.
    cand credeti ca il veti avea pe stoc din nou?

    Multumesc

    RăspundeţiȘtergere