vineri, 7 august 2009

Olivo are sediu! si showroom!


Am o veste care, daca nu vi se pare atat de buna, e din cauza ca nu ati vazut muntii de cutii de la mine din sufragerie+bucatarie+hol (in dormitor n-au ajuns inca), cutii cu cosmetice, cutii de impachetat, cutii de mostre, cutii cu hartii, folii, elastice, capsatoare, facturi.. si noi sarind peste ele (eu si Andrei), respectiv jumulind orice este la indemana, daca nu e mami atenta (ultima oara Matei se juca foarte vesel cu rujurile Jasmin, chestie care, avand in vedere cat m-au costat, mi-a cam dat palpitatii).

Asa ca am luat masuri, pana nu-si pune copilul in cap vreo cutie de sampoane cu totul. Marele meu noroc au fost niste buni prieteni care au o tipografie (Ex-Libris se cheama) pe care tocmai au relocat-o in fostul sediu Gipo (lantul de magazine pentru pescari si vanatori). In zona de birouri le-au mai ramas niste spatii, pe care le-am arvunit pentru Olivo. Asa ca din 15 august am birou, am depozit, am si un mic showroom combinat cu biroul. Toate intr-o zona foarte buna, intr-o cladire foarte civilizata, adica mai mult decat am sperat, dar se pare ca cineva (nu spunem cine, persoana importanta) tine cu noi si vrea sa ne facem mari.

Asadar incepand din 17 august va astept in vizita, daca aveti drum prin Piata Muncii si nu numai. Sediul e in strada Mieilor nr. 17-21, etaj 1. Se ajunge cam in 2 minute de la metrou Piata Muncii, am atasat si o harta. E o cladire mare si albastra, intrarea e prin curte, in care se ajunge prin Intrarea Mieilor. Care curte are o parcare mareee (in Bucuresti nu prea vezi asa ceva) si pomi si floricele si in curand o bancuta, pentru de-astia mici care vin in vizita (si prietenii mei au un baietel de 4 luni care cred ca o sa invete de mic cum e cu afacerile).
Eu o sa fiu acolo in fiecare zi (lucratoare) de la 12 la 19, ca de la 12 poate sa il ia mama pe Matei (da, stiu ca sunt norocoasa ca are cine sa ma ajute, mai ales ca am o trauma cu o bona).

Ce vroiam insa sa spun, cel mai important, este ca pe 15 august (sambata) facem o mica inaugurare, cu cafelute, vin si crantanele bio, asa ca daca sunteti prin Bucuresti si vreti sa ne bem cafeluta impreuna va astept cu mare drag, teoretic de la 11 la 15, practic incepand de la 11 si terminand cand se termina vinul. Si cafeaua.

13 comentarii:

  1. Felicitari! :) Chiar ma bucur pentru tine! Imi doresc mult ca cei ce promoveaza produse sanatoase (indiferent de natura lor) sa ajunga Mari! :) Mult Succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ai parte de satisfactii si sa gusti cat mai putin din neplacerile de a fi propriul tau sef.
    Vreau sa te intreb daca acest brand are si produse pentru copii, eu avand un magazin cu articole pentru copii si le-as putea promova.
    Numai bine si SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, n-aveti idee cat sunt de incantata..
    Lavinia, de saptamana viitoare avem o gama intreaga pentru copii, pe baza de rodie (sunt 8 tipuri de produse). O sa le prezint aici pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari, sa fie intr-un ceas bun :D
    ne vedem la party! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari! Sper ca o sa cresteti mari! Avem nevoie de mai multi oameni ca tine! Avem nevoie de produse bio, intr-o gama cat mai variata. Sunt satula de chimicale ca de mere acre si nu cred ca-s singura!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitări, să fie într-un ceas bun! De-abia aştept să văd noua gamă, fac tot posibilul să ajung la ceiuţ şi cookies :) Adică să pui deoparte vreo 2-3-4-5 platouaşe :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari! Abia astept sa va vizitam!
    Astept cu mare nerabdare si produsele pentru copii, i-am luat Evei Mayam, nu sunt deloc multumita. Samponul ustura rau, si se stie asta e o mare problema la spalatul pe cap, iar gelul de dus ustura si ala, la fetite:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari!
    Sa ai succes mult, mult!

    RăspundețiȘtergere
  9. Inca o data FELICITARI, draga mea! Sa va mearga cat mai bine! MD

    RăspundețiȘtergere
  10. buhuhu, stiu ca am promis, dar voi fi la mare. martha pleaca si ea maine.. offff.. dar in vizita sigur venim,chiar daca nu mai prindem vin bio.

    sniiiif

    RăspundețiȘtergere
  11. O sa ratezi tombola si prajiturelele de casa :P

    RăspundețiȘtergere
  12. felicitariii ma bucur enorm ca ai reusit asta , daca reusesc vin si eu sa imi clatesc ochii

    RăspundețiȘtergere