sâmbătă, 15 august 2009

O etapa noua si de ce e scump sa fii ecologist

La concurenta cu un weekend la mare si sarbatoarea Sfintei Maria era de asteptat ca nu va fi buluc la inaugurare, nu a fost, dar ne-am simtit foarte bine cu cei care ne-au vizitat si (la asta nu ne asteptam) ne-au adus si cadouri, toate frumusele si naturale. Au ramas insa prajituri, daca vreti sa treceti saptamana care vine pe la noi pun cateva deoparte. Eu sunt acolo in fiecare zi de la 12 la 19, probabil mai putin vinerea cand voi fi inlocuita.

In alta ordine de idei, am descoperit cu mare incantare ca prietenii mei care au tipografia de care ne-am alipit recicleaza cartonul, asa ca ambalajele in care ne vin produsele vor lua acest drum.

Dupa cum va inchipuiti, la sediu plasticul este interzis (se permite sub forma de capsator si alte instrumente de birou + un ghiveci in care e un lamai pe care nu prea imi vine sa-l mut deocamdata, si asa i-am schimbat locatia, nu vreau sa se supere pe mine si sa se usuce). Mobila e de lemn natur si ratan, accesoriile din sticla, pernitele din bumbac. Evident ca pentru musafiri am vrut sa iau farfurii si pahare din carton. Cu farfuriile, mai treaca mearga. Cu paharele in schimb a fost funny: 8 pahare de carton costa cat 12 pahare de sticla sau cat 100 pahare de plastic. Asa ca dupa un calcul simplu acum avem niste frumoase pahare de sticla, mult mai refolosibile decat cele de carton si mult mai ieftine.

La fel cu catalogul: am vrut sa-l tiparim pe hartie reciclata. Surpriza: hartia reciclata care arata ca hartia igienica are un pret cu 50% mai mare decat hartia obisnuita, iar cea care arata bine are un pret dublu. Om fi noi ecologisti, da' milionari nu suntem. Oricum, nu inteleg. Voi?

8 comentarii:

  1. Poate pentru ca tocmai este vorba de ecologie mana de lucru este mai scumpa,desi nu vad de ce ar fi asa. Ma gandesc ca ar trebui sa fie mai accesibile,pentru ca tot mai multi oameni sa isi permita astfel de obiecte. In vremurile de azi eu cred ca este cam greu sa fi ecologist,mai ales cand inca pe strada mai sunt milioane de oameni care fumeaza..astfel eu devenind fumatoare pasiva iar acest lucru nu ma multumeste!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare! :)
    Deci..:)) sa incep cu inceputul. Acum cateva saptamani v-am descoperit, vreau sa devin partener olivo samd. Aseara m-am enervat, am zis ca sparg oglinda din baie cand am vazut ca incepe sa mi se vada pielea capului in crestet asa ca am luat o hotarare drastica ! Imi arunc toate cosmeticele la gunoi !( sau in cel mai rau caz, le fac cadou ca doar nu am dat atatia bani degeaba pe ele) si o sa ma apuc de astea bio. Problema este ca nici eu nu sunt milionara dar ma gandesc ca mai bine dau bani pe cosmetice care nu-mi fac rau decat sa dau mai tarziu pe tratamente. Dar am am eu o intrebare pentru voi. Am vazut ca sapunurile Lois contin hidroxid de sodiu=soda caustica din cata chimie stiu eu...nu e daunatoare?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mika, asta cu fumatul e si cel mai mare of al meu..
    Diana, soda caustica este necesara procesului de saponificare si se neutralizeaza in timpul lui. Nu e ca si cum ti-ai pune soda caustica direct pe fata. Singurele sapunuri la care se face saponificarea cu carbonat de sodiu sunt cele de Alep, Marsilia si Castilia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar daca n-am ajuns la inaugurare, stii ca ma bucur sincer pentru tine :) Multa bafta in continuare! MD

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa stii ca am vrut si noi sa-ti facem o surpriza si sa aterizam cu mic cu mare pe la tine... dar ne-a sosit echipa de interventie formata din parinti si n-am mai plecat pe nicaieri sambata :)
    Oricum, felicitari pentru lansare, important e sa-ti vina vizitatori de acum incolo!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai suneti bineveninti oricand, locul asta arata mai mult a spatiu pentru barfa si cafelute decat a sediu :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Prietenii dumneavostra recicleaza si hartie?
    Daca da, as vrea sa trec sa aduc 2 saci de hartie pe care o plimb in masina de vreo saptamana.
    P.S. Crema de fata hidratanta de la bioselect este buna.

    Daniela

    RăspundețiȘtergere
  8. Daniela, cred ca recicleaza si hartie (de fapt ei strang hartia si cartonul rezultate din activitatea tipografica si le trimit la reciclare).
    O sa-i intreb daca primesc hartie si "din exterior", dar nu ar trebui sa fie vreo problema, revin maine cu raspunsul. Cu ocazia asta poate ne faci si o vizita :)

    RăspundețiȘtergere