luni, 10 august 2009

Gata si vacanta



Vacanta numarul 2, ca prima a fost in mai.
Saptamana trecuta am fost la Campulung (Muscel), in vacanta de familie, cu tot cu Matei. Cum sus-numitul este mai degraba distractiv decat obositor si cum eu iubesc foarte tare orasul in care am copilarit, mi-am incarcat bateriile sa-mi ajunga pana de Craciun. Si, desi am avut de lucru, am apucat sa citesc o carte de 700 de pagini pe care acasa as fi dat-o gata in vreo doua luni, probabil. Plus inca vreo 5 carti mai mici.


Oricum va recomand zona chiar si pentru un weekend, daca nu pentru o vacanta intreaga. Se ajunge pe autostrada A1 pana la Pitesti, dupa care 50 km pe drumul spre Brasov, de cand iesiti din Bucuresti faceti cam 1,30-2 ore si nu ajungeti niciodata sa va blocati ca pe Valea Prahovei. Peisajele sunt dementiale, cazarea e ieftinuta, sunt o gramada de obiective turistice: manastirea Negru Voda din oras e din secolul XIV, manastirea de la Namaesti are o bisericuta sapata in piatra, la Cetateni e un castru roman si o alta manastire (si Inedit, un producator bio), daca mergi pe langa lacul Rausor - din poze - ajungi la cabana Voina si de acolo incep trasee montane superbe, inclusiv cel spre Iezer, in zona sunt cheile Dambovicioarei si pestera omonima, zona Satic si rezervatia Piatra Craiului, Rucarul, si as putea s-o tin asa pana maine.
Daca ajungeti prin zona opriti-va si in piata centrala din Campulung si cumparati branza de cosulet (in coaja de brad) si cas afumat, specialitatile locale care sunt intr-un mare fel.


Zona e minunata si pentru copii, poieni largi si dealuri pe care se poate alerga si culege floricele, livezi, paduri si tufe de afine si fragi, ca sa nu mai amintesc de aerul de munte. Matei se simte foarte bine acolo, si eu lucrez cu spor la planul de relocare, cu tot cu logistica Olivo si cu o fabricuta de mancarica bio. Sper sa nu ramana la stadiul fabricuta de vise..

2 comentarii:

  1. Eram curioasa ce carti ai citit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ptiiiuuuu sa nu-l deochi ce mult seamana el cu mamai (cel putin asa mi se pare mie) Scumpic! MD

    RăspundețiȘtergere