duminică, 16 august 2009

Cosmetice bio pentru copii pe baza de rodie

Dupa lupte seculare care au durat un an, in sfarsit avem o gama dedicata exclusiv copiilor si bebelusilor. Zic dupa lupte seculare pentru ca am cautat o gama bio de copii care sa fie si buna sa aiba si un pret civilizat de mi-au iesit ochii din cap. Evident, am gasit-o tot in Grecia, ca toate lucrurile se intampla cu un rost.

Gama se numeste Nadin, e certificata organic de AIAB-ICEA si e pe baza de rodie, amestecata cu ulei de masline, galbenele, jojoba, shea, aloe si tot ce e mai bun pentru cel mai scump fundulet din lume (asa ii zic eu lui Matei, dar fiecare cu funduletul sau funduleata lui).

Mie imi place foarte tare ambalajul, fiecare e desenat ca de copii mici, si cele cu dispensere au capacul in forma de inimioara, mi s-a parut genial. Si miros extrem de natural (ce chestie).
Gama are sampon, gel de dus, lotiune de corp, lotiune de curatare, talc lichid, crema pentru iritatia de scutec, ulei de corp si pasta de dinti (pentru cine are asa ceva, noi deocamdata avem numai 5 si inca unul pe drum). Le gasiti aici.

Si daca va intrebati cumva ce e cu rodia asta si de ce e asa buna pentru pielea bebelusilor, sa stiti ca e bogata in antioxidanti (la fel ca uleiul de masline), are un foarte mare efect reparator pentru piele, crescandu-i si elasticitatea (ceea ce e esential cand ba te-a iritat scutecul, ba ai bubite de caldura, ba dermatita atopica), dar si hraneste si hidrateaza pielea. In general se foloseste cand e ceva de reparat, piele iritata, uscata, par facut harcea parcea.

5 comentarii:

  1. Tocmai am probat pasta de dinţi. Eu, el a zis pas :) E super! Nu are gust de ... pasta de dinti :)) Si se clateste foarte repede, ceea ce mi se pare foarte important pentru un copil. Rămâne :)

    Iar omuleţii chiar sunt geniali!

    RăspundețiȘtergere
  2. In descrierea produselor Nadin nu se spune nimic despre PH sau, la sampon si gelul de dus, daca sunt 'fara lacrimi'. Imi poti spune mai multe?

    RăspundețiȘtergere
  3. Bianca, la PH nu m-am gandit niciodata pentru ca am presupus ca certificarea are niste criterii si legat de asta. In schimb daca sunt sau nu tear-free i-am intrebat acum, insa toata Grecia e in vacanta (astia pleaca si inchid tara), asa ca probabil voi primi raspunsul saptamana viitoare. Oricum multam de intrebare, nu m-am gandit la asta desi era important.
    As fi vrut sa spun ca sampoanele organice nu ustura ochii (samponul nostru cu aloe asa este), insa am gasit si sampoane bio care nu sunt tear free.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru raspuns! Iti citesc blogul cu placere si iti urez mult succes cu Olivo!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am revenit. Gelul de dus si samponul sunt fara lacrimi :) Multam inca o data de intrebare!

    RăspundețiȘtergere