vineri, 3 iulie 2009

Sapunuri 100% naturale handmade Lois



De vreo doua ore topai prin casa, ma simt ca un copil la care a venit vine Mos Craciun. Motivul: mi-a adus Mima sapunurile cele noi, care arata si miros de imi vine sa le mananc.
Mima este o domnisoara foarte draguta, cu 10 ani de experienta in fabricarea sapunurilor in Canada, care s-a intors in tara si s-a apucat de mesterit sapunuri naturale. 100% naturale si 100% manual, nu oricum. Am dat de ea la un targ, i-am luat tot stocul de sapunuri care s-a dat ca painea calda (desi nici nu aratau si nici nu miroseau asa bine, ca era prima transa, de incercare), si am asteptat nerabdatoare sa termine sortimentele noi (si sa le usuce, procesul de uscare dureaza 3 saptamani). Si azi a venit Mos Craciun.

Arata superb, sunt ambalate (in hartie reciclata) si etichetate foarte frumos si detaliat, si casa mea miroase acum de parca e parfumerie, dar naturala, nu mirosul acela sintetic de te ia cu ameteala.

Toate sapunurile sunt pe baza de ulei de masline, de cocos si de palmier, la care sunt adaugate plante si flori uscate, uleiuri esentiale si coloranti naturali. Sunt 2 categorii de sapunuri, cu unt de shea sau cu ceara de albine (pe langa ingredientele dinainte). Untul de shea e de la Olivo, ma bucur ca si-a gasit o destinatie atat de faina.

Sunt 10 tipuri de sapun, fiecare cu numele unei zeite a fertilitatii (nu stiu de unde a gasit atatea, oricum eu nu auzisem decat de doua). Eu m-am indragostit de cel cu levantica, am o pasiune pentru mirosul asta.

Oricum sunt mandra ca sunt prima (sau printre primii) care comercializeaza produsele Mimei, ii prevad un viitor stralucit in calitate de fabricant de sapunuri.

Ma duc sa ma balacesc putin ca sa le si testez. Sau, cum ii zic lui Matei inainte de baita, baldabac!

6 comentarii:

  1. Pai nu-i bine, dacă nu sunt ambalate în plastic frumos colorat! vrei să le trimită lumea înapoi? ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. In sfarsit ai si Aubrey! :) Gama de make up o s-o aduci? Ca am auzit ca sunt f bune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept sa le incerc! Ce nu-mi place la aceste sapunuri hand made este forma lor. Sunt prea patratoase

    RăspundețiȘtergere
  4. Make up-ul era cap de lista, dar distribuitorul lor pe Europa nu le are si mi le aduce numai la cerere, asa ca la importul urmator avem si make up (iti dai seama ca eu sunt prima interesata sa am make up bio :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, nici mie nu mi-a placut forma, dar se rotunjesc repede.. daca asa le-a vrut producatorul, ne supunem.

    RăspundețiȘtergere
  6. De unde pot si eu sa cumpar astfel de sapunuri naturale? Si cam ce preturi au ?

    Ma ajuta si pe mine cineva?

    adresa mea de mail : abrudandiana@yahoo.com

    Merci mult

    Diana Abrudan

    RăspundețiȘtergere