miercuri, 15 iulie 2009

Metoda de facut miscare acasa

Nu stiu daca o sa fie extrem de eficienta in a da jos kilogramele, insa cel putin e foarte distractiva: se gaseste ceva muzica care iti place suficient cat sa dansezi pana cazi lat... si se danseaza pana cazi lat.
In cazul meu functioneaza cu Shakira. Pana sa raman gravida imi petreceam cel putin o noapte pe saptamana dansand non-stop prin Stuf, El Comandante si alte locuri cu muzica civilizata (adica nu house si manele). In ultima vreme mi-am revenit cu iesitul la topaiala, dar la un ritm mult mai usor, de o data pe luna, maxim de 2 ori. Ideea e ca, pe vremea cand ieseam sa dansez, asta imi mentinea forma fizica. Pe langa faptul ca imi incepeam ziua cu jumatate de ora de dansat prin casa..
Asa ca, de vreme ce mie trebuie sa imi faca placere ca sa fac miscare, mi-am adus aminte cat de tare imi place sa dansez pe muzica femeii asteia. Pe care, daca o iei in serios, s-ar putea sa faci la fel de multa miscare ca la aerobic. In orice caz, problema cu abdomenele e rezolvata.
Dupa ce imi reintru cat de cat in forma probabil ca o sa ma duc si la sala, ca acum, trecand direct de la starea de placinta, probabil ca as lesina dupa 10 minute.
Va spun peste vreo luna daca functioneaza. Oricum, deocamdata ma simt mult mai in forma.

5 comentarii:

  1. Cred ca trec si eu la Shakira... (o sa devina mod de miscare oranizat, toata lumea face shakira -daca nu faceau deja). Ne auzim peste 1 luna?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Serios? si eu care ma credeam originala :)
    Sigur ne auzim peste o luna. Sa vedem care ce a reusit..

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu mi-am dat jos de pe net niste filme tae bo cu Billy Blanks, nu prea functioneaza Shakira...ma plictisesc cam rpede de melodiile ei

    RăspundețiȘtergere
  4. Sorina, si Ina mi-a recomandat acelasi lucru, dar cum vin dupa o perioada statica am zis ca nu ma tine sa ma apuc direct de tae bo.. ma antrenez cu Shakira (pana si de la asta obosesc) si dup-aia upgradez.

    RăspundețiȘtergere
  5. Adina-Claudia Nastaca22 iulie 2009, 13:35

    Foarte tare! E cea mai nostima si faina fraza pe care am citit-o in ultimul an! Bravo! Ma apuc si eu si o pun si pe balerina mea! Pup u din TM

    RăspundețiȘtergere