duminică, 19 iulie 2009

Mareee!!

Maine plec la mare pentru 3 zile, nu de alta, dar Andreea face luni 30 de ani si trebuie sarbatorit evenimentul cum se cuvine. Mergem in Vama, care stiu ca nu mai e ce a fost, dar tot e mai bine decat la Mamaia, Eforie si alte locatii in care am promis ca nu voi mai calca. Cel putin nu prea sunt pitipoance si poti sa asculti o muzica civilizata (eu oricum am sediul pe plaja la Stuf, acolo nu o dau niciodata in bara cu muzica, chit ca e acelasi playlist de vreo 5 ani).
Asa ca vreau sa imi cer scuze pe aceasta cale, voi mai intarzia putin cu premierea pentru concursul de retete, oricum am primit neasteptat de multe (multumesc, fetelor! si cred ca e si un baiat printre concurenti) si imi mai ia ceva sa le fac pe toate.

5 comentarii:

  1. ..... ai grija sa nu te duci la Corsarul ca au renovat, au pus LCD pe perete (o infamie!!!) si au WC-urile curate - e inadmisibil ! :D

    Acum o luna cand am fost ( dupa o lipsa de doi ani si-un copil) am zis ca nu ne mai ducem....dar dupa ce am dat o tura prin "salba de statiuni".... m-a apucat deprimarea si abia astept sa ne incalcam promisiunea si sa ne intoarcem !

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place Vama asa cum e si acum, pana la urma e vorba de oamenii care sunt acolo si de muzica de la toate terasele.
    La Corsarul imi mananc ciorba de peste d ela trezire de foarte multi ani, pot sa-l faca si roz ca tot acolo ma duc. Si sincera sa fiu imi place sa existe si alternative mai civilizate. Daca vrei stil Vama 100% du-te la cherhana, la capatul plajei spre faleza, unde iti trantesc pescarii jumate beti cate un calcan facut la botul calului de zici ca ai ajuns in Rai :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ehe, pai unde crezi ca ne-am facut veacul in weekendul ala? fix la cherhana, cu botul in calcan...si cu putina organizare logistica de plasat "bestia" la bunici, sper ca tot acolo sa "zac" si weekendu' asta :)

    RăspundețiȘtergere