marți, 7 iulie 2009

Macar talent la gatit avem

Nu, nu e vorba de mine, scopul meu in viata a fost sa-mi gasesc un barbat care face de mancare.. si pana la urma l-am luat pe singurul care nu face asa ceva (da, n-am umblat decat cu barbati cu talente bucataresti, era un criteriu de selectie). Noroc ca asta e perfect in rest, ca altfel nu-l vedeam bine.
Mi-am petrecut seara plimbandu-ma pe blogurile culinare de la noi, ceea ce s-a dovedit o ocupatie masochista de-a dreptul. Nu-s deloc pofticioasa de fel, dar dupa vreo 20 de bloguri cu tocanite, salate, inghetate (la prajituri nu reactionez) si alte deliciosenii imi vine sa ma arunc pe geam.
In ritmul asta se duce noul meu regim alimentar in jos pe Dunare. Ma mai salveaza faptul ca eu nu m-as apuca sa mi le fac singura, altfel..
Cred ca ma intorc la Ina, ultima oara a pus o reteta de suc de corcoduse, sa ma mai dreg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu