luni, 24 august 2009

Castigatorii concursului "Retete de 300 calorii"


Stiu ca am intarziat cam mult cu desemnarea castigatorilor, am vrut sa fac toate retetele, ceea ce la cat de des gatesc eu a durat ceva.
Au participat 34 de retete (surprinzator de multe, va multumesc tuturor), 21 de participanti. Am primit retete pe mail, pe blog, pe alte site-uri. Dintre acestea, din pacate numai 9 au respectat regulamentul concursului (partial), si numai 4 l-au respectat in totalitate (problema a fost lipsa linkului catre concurs), dar i-am luat in considerare pe toti 9.
Asadar, castigatorii sunt 4, in loc de 3, greu de facut selectia:
Kitchenette Aromas - file de piept de pui cu miere si lamaie
Nik26 - legume umplute
Isabela Cuisine - supa-crema de broccoli si dovlecei
Pofticioasa Sefa - salata de sezon


Va rog sa imi trimiteti pe mail numele, adresa completa si numarul de telefon, ca sa va pot expedia produsele.

p.s. Chestia asta functioneaza, am slabit 2 kilograme si continui, in cateva luni o sa fiu ca noua.

5 comentarii:

  1. Multumesc pentru premiu si ma bucur ca ti-am fost de folos! :) Sper sa mai fie sugestii/ retete la mine pe blog care sa te inspire pentru o alimentatie cat mai sanatoasa (nu doar pentru slabit :b)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, chiar nu ma asteptam! Multumesc mult mult de tot pentru premiu!!!
    Imi pare bine ca ai slabit, tine-o tot asa si spune-ne cand ai ajuns la greutatea dorita ca sa te felicitam!
    O sa-ti trimit si datele mele! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Olivutza ce surpriza placuta mi-ai facut :), iti multumesc tare mult si ma bucur ca reteta mea ti-a fost de folos, si eu incerc sa mai dau cateva kilograme :P
    PUPICI!

    RăspundețiȘtergere
  4. Olivutza, iti multumesc tare mult! O surpriza foarte faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna! ai primit vreun mail de la mine? ca eu l-am trimis de mult, dar pana acum nu am primit niciun raspuns de la tine :-s

    RăspundețiȘtergere