marți, 16 iunie 2009

Sex and the city reloaded. Cu Redds


Hotcity si Redd's au facut o leapsa care mi se pare o idee admirabila de marketing, imi pare rau ca nu mi-a venit mie. Tema e prietenele bloggeritzelor, iar premiul cel mare este un set de mobilier de terasa de care Andreea are mare nevoie (deci si noi, ca sa nu mai stam pe o canapea sub forma de covorase de la Ikea cand mergem la o petrecere in pijamale). Pe langa asta, prietenele mele sunt un subiect despre care merita scris, mi-ar iesi un roman daca nu m-ar durea capul si n-ar trebui sa il scot pe Matei la plimbare.

Daca scriam articolul asta acum cativa ani, aici ar fi fost cel putin 20 de poze. Dupa 25-30 de ani insa oamenii isi recalibreaza prioritatile, asa ca poti sa te consideri norocos daca din gasca cea galagioasa cu care faceai toate traznaile au mai ramas langa tine cativa, iar eu ma consider de-a dreptul rasfatata de soarta.

Cap de lista in materie de elemente galagioase: Andreea. Prietena mea cea mai buna si intreaga mea familie pana acum vreo 2 ani cand au (re)intrat in scena Andrei si apoi Matei.
Ne-am trezit in aceeasi clasa din Mihai Viteazul in '93 (da, 16 ani din cei 30 ai nostri, nu mai faceti calcule). Evident, nu ne-am suportat, dupa care am ajuns (voluntar) in aceeasi prima banca unde le-am facut zile negre profesorilor pana am terminat liceul. De atunci s-au intamplat multe, care nu s-ar fi intamplat daca nu era ea. De fapt eu in forma curenta nu m-as fi intamplat fara Andreea, nici relaxarea cu care privesc viata, nici capacitatea de comunicare cu oamenii, nici facultatea de la Timisoara la care eram gata sa renunt daca nu m-ar fi ajutat ea, si probabil nici Olivo. Cand m-a "preluat" ea, eram tiparul copilului complexat, tocilar, necomunicativ si incapabil sa-ti dea o replica inteligenta, asa ca a avut ceva de lucru. Din pacate pentru mine (si din fericire pentru ea) in ultima vreme a capatat obiceiul sa umble brambura prin lume, ocazii cu care capat senzatia ca imi lipseste o mana.

La pachet cu Andreea au venit si gagicele: Andreia, Madalina si mai nou Carmen. Cum e destul de greu sa gasesti un grup de femei care sa nu aiba ca subiect principal ultima colectie de la Zara, ne-am adoptat reciproc si instantaneu. Suntem gasca perfecta pentru un Sex and the city mioritic:

Andreea, mai sus mentionata, e o combinatie de forta cu delicatete care te fascineaza, asta daca treci peste prima impresie de "asta o sa ma rupa in doua". Nu vrea sa recunoasca, dar e femeia perfecta. Dupa care se mira de ce toti barbatii vor sa o ia de nevasta desi ea n-are nici un plan de genul.

Andreia e posesoarea unui IQ care ma impresioneaza pana si pe mine (chestie care mi se intampla rar) si dovada cea mai buna ca o femeie nu ar trebui sa fie prea desteapta (citez din barbati, nu sariti pe mine). O masina de analizat care ar putea bate cel mai tare computer si care uneori se bate si pe ea insasi, complicandu-si inutil existenta. Chestie care e de fapt si farmecul ei.

Madalina stranuta ca un pisic si are "mood-uri". Probabil dupa o evaluare rapida a starii de sanatate mentala a gastii s-a lasat de publicitate si s-a facut psiholog. Spre mahnirea noastra, in loc sa ne trateze pe noi s-a specializat in NLP (adica in arta de a vraji oamenii, pe romaneste).

Carmen, cea mai noua achizitie a grupului, ne dadaceste. Probabil ca ar trebui sa urmam macar jumatate din tonele de sfaturi pe care ni le da cu cea mai buna intentie, dar ce te faci cu 4 femei "independente" care fiecare se duce dupa cum o taie capul.

Nu stiu cine mai apuca sa scrie pentru ca maine se termina perioada, insa le dau leapsa Andreei, Inei, Adrabellei, Biancai, Dianei, Adinei si la Sideris (sau Siderisei :), oricum mi se pare un subiect foarte fain despre care merita scris cu sau fara lepse.
Eu cred ca ma duc sa le sun pe fete, cu ocazia asta mi s-a facut dor de ele..

Later edit: Andreeea a castigat unul din marile premii, asa ca nu mai stam pe jos. Si cum Andreia se intoarce marti dupa 1 an de lucrat in Grecia, miercuri nu ma cautati sa o sa fiu ocupata cu consumatul sticlelor de Redd's impreuna cu gagicele. Pe scaunul pe care deja mi l-am rezervat. Yupiii!!!

Un comentariu:

  1. Nu sunt perfecta, dar multumesc si nici nu recunosc toate meritele mentionate aici :) Si tot nu pricep aia cu barbatii. Eu NU VREAU SA MA MARIT!!!! ha ha ha

    RăspundețiȘtergere