joi, 18 iunie 2009

RCS sau cum o sa ajung eu la o viata sanatoasa fara televizor

In timp ce scriu aici ar fi trebuit de fapt sa ma uit la serialul meu preferat, Stargate Atlantis, pe AXN SciFi. Numa' ca domnii de la RCS s-au gandit sa nu imi stric ochii si mi-au taiat cablul. Pentru neplata. Ca plata a fost facuta acum 2 saptamani, e un detaliu minor de care nu se impiedica firme serioase ca RCS-ul. Ce bine ca am mania de a pastra chitante, nu ca mi-ar folosi la altceva decat sa prind reluarea de maine. Asta pentru ca la intrebarea "Cum compensati o greseala de genul asta?" domnul de la call-center s-a enervat ca el n-a facut nici o greseala (oare nu ii instruieste nimeni ca la call-center nu iei lucrurile personal? si in plus mai si vorbeam frumos, stric orzul pe gaste) si m-a trimis in audienta la sefi. Pai ce-i aici, primarie? n-aveti o procedura pentru situatii de genul asta? Nu. Veti fi reconectata maine dimineata. Da' io vreau acum. Nu se poate.
Daca imi mai dau vreo ocazie de-asta sa vad ce bine e fara televizor cred ca ma deconectez eu. De tot.

6 comentarii:

  1. Sa stii ca asa poti pati si u alte firme de "buna credinta". Exemplu personal cu Boom...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ma gandesc sa tai chiar eu cablul ca nu-mi mai suport prietenul care iroseste tot timpul liber pe cutia aia fara sfarsit... grrr

    RăspundețiȘtergere
  3. poate ma repet, dar cosmetice cu gust de pizza aveti? si daca da, sint naturale?

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Anonim, poate ar trebui sa nu mai mananci cosmetice, se pare ca nu-ti fac bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu ma mai uit la televizor de ani buni din clasa a xii-a :)
    Daca vreau sa vad vreun serial descarc episoade de pe torrente.
    E mult mai bine. Nu pauze de publicitate, nu program fix, nu risc de a schimba canalele si de a da peste Dan Diaconescu s.a.m.d.

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa si eu, din liceu am renuntat si pur si simplu nu m-as mai reobisnui cu acest "obiect de mobilier".

    RăspundețiȘtergere