marți, 2 iunie 2009

Logica gunoiului aruncat pe geam

Mai devreme a aterizat langa mine o cutie de lapte goala. De fapt pe masina pe langa care treceam si apoi langa mine.
Stau la etajul 1 si copertina care acopera intrarea in scara, deasupra careia am geamul de la bucatarie, desi curatata periodic de femeia de serviciu (avem un administrator cu vocatie de neamt), este vesnic plina de bucati de paine, cutii, resturi de mancare si altele.
Maximul in materie de chestii aruncate pe geam a fost acum cativa ani cand de undeva de la un geam de la scara maica-mii a aterizat langa mine un tampon Always. Folosit.
Eu nu inteleg. Inca n-am vazut bucatarie fara cos de gunoi. Incerc sa fac tot felul de scenarii ca sa imi dau seama de ce unui om i-ar fi mai usor sa arunce gunoiul pe geam decat la cos, n-are nici unul nici o logica. Iar aia cu tamponul chiar ma depaseste complet. Astea se inlocuiesc la baie, nu? Adica faci inlocuirea, pleci cu el in manutza de la baie, te duci in sufragerie si-l arunci pe geam. Wtf? O fi vreun fel de semnalizarea viitoarei dispozitii de imperechere pentru masculul de cartier, sau cum?
Nu vreau sa ajung la discutii despre nesimtire ca as merge prea departe. Dar de ce mama naibii e geamul mai aproape decat cosul? Sau astia traiesc agatati de ramele de la geam in lipsa de crengi?

14 comentarii:

  1. M-am socat, efectiv! Nu am mai auzit in viata mea de asa ceva! Prima data, citind titlul, am crezut ca este vorba despre gunoiul aruncat de pe geamul masinii, insa se pare ca sitautia e muuuuuuult mai rea. Asta nu mai e nesimtire, e prostie cu carul si proasta crestere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai voua acolo, in tara civilizata ardealo-banatica, normal ca nu va vine sa credeti. De ce credeti ca mi-am facut boccelutza de bucuresteanca si m-am dus la facultate la Timisoara? si acu-s cu planuri serioase de relocare, ca nu mai suport.

    RăspundețiȘtergere
  3. Relocare unde :) ?
    Sincer, acum 12 ani cand am fost in Bucuresti, mi s-a parut un oras modern, dar acum 2 ani am fost iarasi si m-a socat: mizerie, paragina, oameni pe trecerea de pietoni in centru care se aruncau cu mainile pe capotele masinilor care nu opresc altfel cand e verde la pietoni etc. etc. etc. Este greu de digerat gandul ca avem o asemenea capitala :(

    RăspundețiȘtergere
  4. La Campulung Muscel, unde am crescut. Imi fac planuri de o pensiune eco la mine in livada, cu mini productie de gemuri bio :) si cu o casa de unde sa vad muntele, nu un bloc. Si cu vizite periodice in Bucuresti la teatru si tzopait in Comandante.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, asta visez si eu, o casuta intr-o zona nepoluata si sa imi plantez singura legumele - vorbesc serios. Dar m-as muta cu shop cu tot :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai si eu, acolo oricum costurile operationale sunt mai mici. Ti-am zis ca se pot vinde cosmetice bio de oriunde :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai scapat ieftin! Vecinii mei arunca punga de gunoi cu totul pe geam, scutece murdare, lenjerie intima murdara, pachete de tigari, sticle.... Ies o data la 3 saptamani sa strang dupa ei (eu stau la parter si am pus 3 zarzari si un nuc in gradinita din fata si ingrijesc gazonul) In plus, desi i-am rugat de zeci de ori sa nu mai faca asta... fumeaza pe geam si scrumeaza pe hainele mele proaspat spalate si arunca toate chistoacele in gradinita!

    RăspundețiȘtergere
  8. He he.. eu am stat doi ani uşă în uşă cu o tanti care arunca, la ghenă, ce-i drept, toată mâncarea. Apa în care fierbea pastele, resturile de mâncare, resturile din farfurii...Ieşea cu ele pe hol, la ghenă, le golea frumos şi intra înapoi în casă. Nu o deranja nici mirosul, nici afişele insistente ale administratorlui, dar parea, câteodată (!), uşor iritata că am prins-o în flagrant. Puteai să juri că e o femeie perfect normală, mereu drăguţă şi politicoasă, mereu cu o vorbă bună pentru d sau pentru pisicul cu care locuiam în perioada cu pricina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ah, cunosc faza cu tampoanele, eu lucram chiar in buricul centrului si o tipa din bloc, de la etajul 5 arunca in plina strada, peste trecatori, tampoane folosite. Intamplator, era pacienta noastra si suferea de o boala psihica foarte grava, ai dreptate, un om normal nu ar face una ca asta

    RăspundețiȘtergere
  10. OK, si eu ma plangeam ca ai mei vecini mai arunca firimituri de paine sau bucatele de carne/oscioare pentru pisicile/cainii/vrabiile din gradina. O duc bine eu...

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai trecut cumva pe langa blocul meu? :D Am o vecina la etajul 3 care a reusit sa arunce cu multa precizie...diversilor locatari din bloc (ca e o alee si nu prea trec pe acolo decat locatarii si eventualii musafiri)...urmatoarele:deodorant gol,punga cu multe coji de seminte (legata bine la gura), una bucata pampers folosit si de vreo doua ori a varsat si oala cu ciorba invechita ....si noi am ajuns la concluzia ca femeia are ceva la mansarda...
    Oricum, pe langa probleme psihice, lipsa de bun simt este ...pana la cer si inapoi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Saptamana trecuta am salvat un "caz" de gen - unul dintre vecinii mei si-o fi pierdut cheia de la ghena - avea prostul obicei sa lase gunoiul in holul de la intrarea din spate. si puteaaaa..
    Am inghitit de cateva ori in sec, tinandu-ma si de nas in acelasi timp, si am scris un biletel in care ii recomandam sa isi faca o dublura de la cheie, detalii la administrator.
    Gunoi n-a mai lasat de ceva vreme, insa mi-e frica sa scot biletelul, ca poate recidiveaza :))

    RăspundețiȘtergere
  13. ooof! La noi la bloc cea mai "cu greutate" aruncare a fost o oala. Cu ciorba cu tot.
    Vecinul a criticat calitatea "bucatarelii" vecinei, soatza lui.
    Si ea s-a suparat si s-a hotarat sa testeze pe caini. (caut o explicatie...)

    RăspundețiȘtergere