luni, 22 iunie 2009

La Scinteia (si Ciresarii)

Sambata am fost la targul Ciresarii la "La Scinteia". Cum ma asteptam, toata lumea a fugit din Bucuresti si se mai intoarce probabil prin septembrie. Mie oricum mi-a placut locul si atmosfera, asa ca o sa va povestesc de locatie si nu de targ.
Imi place pentru ca e o chestie nedefinibila si prin asta diferita de gramezile de terase/restaurante/cluburi. Adica: e o casa boiereasca, fost restaurant italian, cu etajul inca amenajat elegant, cu 3 terase, cu o mansarda cu aspect de club, unde se mananca (bine si la preturi rezonabile), se bea (mult), se asculta rock (sambata in varianta light gen muzica veche), se fac evenimente, petreceri, workshopuri. A, si are tema comunista (la fel ca El Comandante, dar cu iz local). Adica e un crocopotam rocker. Nu mi-a trecut niciodata prin cap ca pot sa mananc varza a la Cluj in timp ce ascult rock, pe langa oameni genul meu (adica nici un exemplar din Atlasul de mitocanie urbana, ceea ce e o mare realizare pentru Bucuresti), sub un copac pe o terasa in mijlocul Bucurestiului, cu o nota de plata foarte foarte ok. Toata combinatia asta e numa' buna cat sa ma duc foarte des pe acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu