luni, 8 iunie 2009

Cum ajung vizitatorii aici - varianta funny


Sideris mi-a dat ideea sa scriu si eu cautarile amuzante cu care ajung vizitatorii din Google pe blog. Le-am impartit pe categorii.


Categoria dileme existentiale:

poti sa te speli pe cap de rusalii - daca ai apa si sampon, probabil
ce se intampla daca te speli pe cap de rusalii - iti cade parul. De ce Doamne iarta-ma n-ai avea voie sa te speli pe cap de Rusalii?
nu mai vreau sa fiu frustrata - si cauti solutia pe net?
vreau sa vad cum arata un om obez - du-te la Mac Donald's
statul omoara gaina care face oua - asta a fost geniala, cred c-o sa-l citez
nervoasa dimineata - imi suna cunoscut :))
mi-e frica sa zbor -
ia trenul
maricica frumoasa vreau poze cu ea
- ia aparatul si du-te pe islaz, sigur prinzi cateva
la ce sunt bune legume si fructe?
- sa le dai copiilor sa nu ajunga atat de narozi sa puna asa intrebari pe net
gainile invadeaza spatiu 4 - asta e un film SF, sau cum?
farmece vindecare manastirea comana
- mai bine incearca la spitalul 9, au ei niste metode
faci ce faci si iar ma bati
- sper ca se refera la un joc sau concurs
cand e spre moarte un om mananca mai mult? - nu, dar aparent gandeste mai putin (lasand gluma la o parte, sper ca intrebarea nu e pusa pe bune)
ce trebuie sa nu faci in padure - preferabil foc, gunoi si sa nu dai manelele la maxim
baietelul din romania care stie capitalele si marci de masini -
marci de masini cred ca stiu toti care au mai mult de 3 ani
trotuarul este spatiu public? - daca am ajuns sa ne intrebam asta inseamna ca avem o problema serioasa (omul e probabil bucurestean)


Categoria fumigene

peste cat timp se innegresc plamanii unui fumator? - fa-ti o radiografie
sa nu ne vada cineva cei care fumati frecvent - sa nu te vada parintii ce cauti pe net
nu alaptez fiindca fumez - interesanta ordine a prioritatilor
de ce e bine sa fumam? - ma ingrijoreaza faptul ca sunt zeci de cautari cu aceasta intrebare. Oamenii chiar cauta argumente sa fumeze, incredibil.
fumatul tampeste? - avand in vedere cautarile de mai sus, cred ca da


Categoria mamici fara frontiere

ulei de parafina e bun pt gravide - excelent, mai ales daca vrei copii cu 6 degete
la ce este bun uleiul de parafina pt bebelusi - din aceeasi categorie
pot sa-i dau bebelusul meu de 6 luni cirese si capsuni - si o bere, sa nu-i stea in gat
parfumuri bebelusi - ma ingrozeste cate cautari sunt cu subiectul acesta, sunt convinsa ca nu cauta sa vada daca e bine sa dai bebelusii cu parfum, ci de unde se poate cumpara asa ceva
nectarul de la prigrat in alimentatia bebelusilor - nu pot sa cred ca o mama ar fi capabila sa-i dea bebelusului Prigat. De ce nu niste Cola?
dintii de metal provoaca infertilitate - mai ales daca sunt ai sotiei :)))
cum se fat copii - sper ca a vrut sa zica "fac", dar si asa ma depaseste intrebarea
copil mananca nisip
- in aceeasi categorie cu Prigatul, probabil mai putin nociv
ce sa-i dau sa manance unui copil de 1,9 ani sa se ingrase? - nu inteleg de ce au oamenii in tara asta obsesia "grasa si frumoasa"
bebe de 6 luni are 10 kg
- sper in mod sincer ca e alaptat exclusiv la san


Categoria dileme cosmetice

plumbul provoaca cosuri? - asta e cea mai mica problema, cu cancerul e mai trist
pentru ce folosesc cosmeticele si parfumurile? - important e sa stii la ce folosesc sapunul, deodorantul si pasta de dinti, restul sunt optionale
cum sa am parul gras - prima persoana pe care o aud ca-si doreste asa ceva
ulei puternic parfumat scari de bloc - probabil omul sta pe langa vreun stadion care n-are bude
ce s-ar intampla daca s-ar interzice folosirea cosmeticelor? - nu am mai merge cu autobuzul, desi uneori am impresia ca s-au interzis deja


Categoria "bio"

scaun organic
poze cu poluarea organica
organic fast food
No comment.


Categoria cotidian

site-uri pt grasi
sani bagate prin inel
impozit pentru comercializare de sicrie
dute in padure

Ma duc.

11 comentarii:

  1. cum ati facut? vreau si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai de capul meu! Citind unele dintre ele, m-am orpilat, in schimb la altele m-am amuzat. Incredibil cata minte (minte odihnita vreau sa spun) au unii...

    RăspundețiȘtergere
  3. HAhahaaaaa!! Aia cu gainile stiu la ce se refera! E vorba de un joc tampit, se numeste "Chicken Invaders" xD
    Poze cu poluarea organica??!?? Cred ca omul se gandea la poluarea cu deseuri menajere, cred ca a facut o MARE confuzie...
    Iar ultima e chiar cireasa de pe tort!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai, sunt muuuuuult mai "tari" decat ale mele, am ras cu lacrimi. Dar e si extrem de trist :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am avut mai demult una cu "pesticide organice"... I rest my case...

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca la pesticidele organice se referea la produse cu efectul pesticidelor care sa nu fie chimice. Exista asa ceva, maica-mea face (e cercetator biolog si s-a specializat pe agricultura.. biologica, simpla coincidenta :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte tare!

    Te rog, spune-mi si mie cum fac sa gasesc cautarile, ca sunt curioasa cum ajung la mine pe blog... scuze ca te deranjez, dar nu stiu cum.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai se instaleaza Google analytics (http://www.google.com/analytics/, va inscrieti, copiati codul de urmarire in html-ul blogului/site-ului si gata). Pentru blogurile blogspot codul se copiaza la sfarsitul html-ului, aveti indicatii in analytics, html la care se ajunge din personalizati-aspect-editati html.

    RăspundețiȘtergere
  9. Gand la gand cu bucurie...pana sa-l citesc pe al tau azi...am scris si eu unul aseara la mine pe blog....mai bine zis o selectie! Al tau este insa multtttt mai pitoresc...
    Am ras cu lacrimi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bai, esti culmea...stiam eu ca semanam dar nici chiar asa! Tocmai asta pregateam, o selectie de minunatii de pe serch-ul de la trafic, te crucesti ce cauta lumea asta...

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu...mai...pot...de...ras!!! Era sa cad de pe scaun. La blogul vechi aveam mai multe cautari de genul, aici s-au mai cumintit. Oricum, presimt o lista de genul catde curand!

    RăspundețiȘtergere