marți, 9 iunie 2009

Am un blog nou

Am reusit in cele din urma sa ma apuc de scris si pe blogul Fumatul costa (b)ani. De fapt m-a convins ploaia de ieri care m-a ametit suficient cat sa nu pot lucra.
Scopul blogului este sa adun cat mai multa informatie de la oameni care au avut diverse experiente cu tutunul (fumatori care s-au lasat, fumatori care nu reusesc sa se lase, nefumatori deranjati de fumul altora, probleme de sanatate avute de cei care scriu sau de apropiati), dar si studii, informatii si idei utile. Asadar, daca aveti ceva de spus pe tema fumatului, trimiteti-mi un email si eu il voi publica pe blog.
Scopul adunatului de informatii si povesti este informarea celor care au nevoie (inclusiv eu, care as vrea sa stiu cum sa abordez problema ca Matei sa nu ajunga sa se apuce si el de fumat la 14 ani sau la cat s-or mai apuca acum copiii). Dupa parerea mea fumatul e ca o gripa care se transmite foarte usor, trece foarte greu si poate fi prevenita. Pana la urma, cel mai usor mod de a te lasa de fumat e sa nu te apuci.

3 comentarii:

  1. Oliviutza, n-am gasit adresa ta de e-mail... asa ca am sa-ti scriu aici. Ai intrat pe StopFumatul.ro? E site-ul pe care l-am facut acum un an, cand m-am lasat de fumat, unde ne-am format deja un mic grup de sprijin si incercam sa ajutam oamenii care vor sa se lase de fumat sa reuseasca mai usor... Ne ajuti si tu? Poate facem si un link exchange :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Messa, multam ca ai ajuns pe aici, ma bucur ca exista asa un site, l-am adaugat in ambele mele bloguri, si o sa si scriu despre el.. cand ma intorc de la targul de la Cluj.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult, Oliviutza! Te-am adaugat si eu in blogrollul blogului antifumat care "merge" impreuna cu site-ul si am de gand sa fac o rubrica (un fel de director) cu linkuri catre siteurile nonsmokingfriendly si voi adauga si acolo! Tinem legatura!

    RăspundețiȘtergere