sâmbătă, 6 iunie 2009

2 weekenduri de targuri e suficient

Cred ca ma las o perioada de sportul asta, ca de-abia vad tastatura, dar am zis sa povestesc un pic cum a fost la cele 2 targuri.

Weekendul trecut am fost la Targ pentru o viata sanatoasa. Foarte reusit, din punctul meu de vedere, desi fetele (Lalla Events) erau la prima organizare. De fapt cred ca trafic mai mare de atat n-avea cum sa fie, sambata pe ploaie veneau siroaie de oameni, iar duminica era coada la intrare ca la carne pe vremuri. E adevarat ca si locatia (Muzeul Taranului Roman) aduce vizitatori de la sine, dar si expozantii si tema au fost foarte ok. O gramada de produse bio (cosmetice, mancare, chiar si vin romanesc), multi producatori de mancare naturalo-traditionala (niste moroseni cu produse de carne absolut remarcabile, parca Toto se numeau, vand joi-vineri si in Dorobanti si Amzei, unii de pe la Fundata cu pastrama de berbecut si telemea cu cimbru, o nebunie), ulei de ficat de cod islandez, lectii de yoga, carti si artizanat. Noi participam si la editia viitoare sigur.

Astazi am fost la Targul Green Tea, unde am descoperit ca din cauza Rusaliilor toata lumea a fugit din Bucuresti. Eu incurajez chestia asta cu fugitul, preferabil definitiv, dar sa mai ramana cineva sa vina si pe la targuri, ca azi au fost foarte putini vizitatori (la fosta editie fusesera 800), si in plus si foarte cald, asa ca ma simt ca batuta in cap (cu accent pe "ca").

Tot zilele acestea a fost ceva targ bio la Sala Palatului, cu acelasi scoruri imense de participare, si nu inteleg de ce fara ziua de duminica. Orice organizator de targuri ar trebui sa stie ca duminica e ziua cu traficul cel mai mare, si ca un targ care nu are ziua asta pierde foarte multi vizitatori. Ma rog, nici macar nu m-am dus sa vad despre ce e vorba, pentru ca la ei pe site la expozanti erau trecute numai firme cu produse "naturale", bio nimic.

Si tot weekendul acesta, dar inclusiv maine, Muzeul Satului organizeaza un targ traditional in parcul IOR, in zona bisericutei de lemn. Am fost ieri pe acolo, au cam aceeasi expozanti ca la MTR pe partea de mancare, si foarte multi artizani de prin toata tara, cu lucruri minunate, bine ca nu mai am unde le pune ca altfel iar veneam cu traistutza plina acasa (si portofelul gol). Vi-l recomand, desi cred ca maine va fi foarte multa lume (in parcul asta e plin si daca nu e targ).

Si sa nu uit ca azi in timp ce ma plictiseam la targ (paranteza: la targ participa impreuna cu logodnica si Ernest, baiatul ala de-a fost la Big Brother si acu' e vedeta, face emisiuni la care eu nu ma uit; tre' sa va spun ca in realitate este foarte simpatic - mi se parea foarte enervant, probabil din cauza emisiunilor stupide cu care il identificam -si in plus mi s-a parut foarte modest, cred ca i se trage de la faptul ca e ardelean), revenind, in timp ce ma plictiseam la targ, m-a lovit o idee si cred ca o sa mai fac un site cu produse bio, dar nu cosmetice. Si daca imi pun mintea serios s-ar putea sa fie gata mai devreme de 2 saptamani. Detalii in curand sa nu stric surpriza chiar de tot :)

3 comentarii:

  1. Vad ca esti plina de viata (inca), eu m-am copt de tot.
    Cine ma mai invita la vreun targ acum sa se astepte la represalii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragute sunteti! :)
    Asta inseamna ca nici la prezentarea Charity de luni nu va fi nimeni - snif!
    Eu am plecat azi pana la tara si mi s-a parut ca toata lumea a ramas in Bucuresti.
    Oricum, astept site-ul de other bio goodies.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, asteptam saitul ala! :)

    RăspundețiȘtergere