miercuri, 20 mai 2009

Turism de plastic

Bineinteles ca trebuie sa va povestesc despre cea mai minunata insula in care am fost pana acum, dar asta cand ma intorc, ca sa pot exemplifica si cu poze. Oricum daca sunteti genul care vreti o insula numai pentru voi aici e locul ideal. Pentru party people all night long sunt insule mai la nord, ca asta e la capatul pamantului.

Am gasit numai 2 lucruri care strica peisajul: pungile de plastic si Coca Cola. Am gasit un golf cu o plaja absolut minunata, plaja foarte curata (oricum nu cred ca mai trecuse nimeni pe acolo de 1 an), insa apa plina de pungi de plastic. Presupun ca le-a adus curentul de pe undeva, eventual de la un picnic romanesc pe malul Marii Negre, ca pungile nu dispar, numai se plimba peste tot. Pacat ca oamenii au impresia ca daca o punga nu mai e in proximitatea lor a disparut undeva in spatiu. Oricum peisajul asta m-a facut sa incerc sa trec la utilizarea extinsa a pungilor de hartie sau material textil.
A doua problema e ca, desi sunt pe drum treci pe langa portocali si lamai, la taverna nu exista decat fanta si coca cola. Mi-au spus ca ei exporta toata productia de fructe, asa ca maximul de limonada pe care o poti gasi este fanta de lamaie. Iac.
Data viitoare o sa ma duc in Norvegia sa beau si eu un suc natural cu portocale grecesti.

... intre timp am umplut traistutza cu ulei de masline extravirgin organic, mancarica pentru copii bio si poze pentru catalog (care-s asa faine ca nu cred ca o sa se mai uite nimeni la produse).

2 comentarii:

  1. Abia te asteptam cu poz(n)e noi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, vreau o insula unde sa ma rasfat, sa fie tot soarele al meu si cat mai multe fructe, sa ma infrupt din ele atat cat poftesc si sa pot spune in final aici este Raiul.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere