joi, 7 mai 2009

Top 10 cosmetice pentru mine



Ina mi-a dat ideea articolului, so here we go:
1. Demachiant de ochi: am avut o singura data unul special pentru ochi, nu mai stiu cum se chema dar sigur ma usturau groanic de la el. Acum folosesc Bioselect, e foarte bun si nu ma ustura ochii, cum mi se intampla la toate celelalte.
2. Lotiune de corp: Olivellenic cu ulei de masline, o folosesc o data - de 2 ori pe saptamana si e suficient. Si sa nu uit de crema pentru picioare de la Olivellenic, care miroase a levantica si are o textura minunata.
3. Crema de fata Bioselect pentru ten gras si mixt si uneori seara imi dau cu unt de shea pur nerafinat cu geranium (shea pentru hidratare intensiva si geranium pentru acnee).
4. Pasta de dinti: aici am o problema, inca nu mi-am cumparat bio dar e pe lista. Deocamdata Sensodyne, am ramas blocata la ea de cand a facut minuni cu gingiile mele in timpul sarcinii.
5. Sapun lichid: nu prea folosesc. Daca se nimereste, cel cu ulei de masline si levantica de la Olivellenic.
6. Sampon Olivellenic pentru uz frecvent. Inca nu imi vine sa cred ca nu mai am nevoie de balsam si nu mi se mai incurca parul.
7. Parfum: obisnuia sa fie Ultraviolet de la Paco Rabanne si Woman de la Versace, dar nu m-am mai dat cu parfum cred ca de vreo 8 luni (si nu sesizez nici o diferenta in viata mea, dovada ca parfumul e un moft). Acum caut unul bio care sa miroasa a liliac, aroma mea preferata.
8. Balsam de buze: nu folosesc, ma dau cu crema de fata dimineata si e suficient.
9. Servetele umede: astea chiar mi se par complet inutile.
10. Machiaj: aici e marea mea problema (aici si la deodorant), sunt inca la categoria machiaj non-bio (si mi-e rusine de asta, dar adevarul e si ca oferta la noi e foarte limitata si foarte scumpa), dar ma reprofilez in curand. Fond de ten La Roche Posay, rimel Lancome si farduri Pupa (si cred ca am un ruj Sephora aruncat pe undeva). Bine, oricum ma machiez cel mai des o data pe saptamana.

Ca tot ziceam de deodorant.. nu reusesc sa gasesc unul bio care sa fie eficient (eficient pentru mine, care am probleme si cu cele ne-organice). Pana acum in afara de antiperspirantul Dove nu a facut nici unul fata, iar cele bio nu rezista nici macar o ora. Sunt inca in cautari, dar daca gasesc unul care sa mearga sa fiti siguri ca e cel mai eficient posibil.

17 comentarii:

  1. Buna! To rog, poti sa-mi spui daca exista pe www.olivo.ro lotiuni de protectie solara, atat pr. adulti cat si pt. copii? Eu nu am gasit. Tu de care folosesti vara? Eu m-am hotarat vara asta sa folosesc numai bio, dar nu stiu inca de care si de unde... Merci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca deodorant iti recomand piatra de alaun. E f f f f eficienta: pana acum tuturor carora le-am recomandat-o si au cumparat-o au fost mutumiti. Este din roca pura vulcanica, nu contine niciun adaos sintetic, nu are parfum si o bucata te tine cam 1-2 ANI si e BIO! O gasesti sub denumirea Potasium Allum la: Rangali, Bioshop, L'Occitane si Natural Shop. In afara de L'Occitane toate sunt magazine online. Sunt curioasa daca are sa-ti placa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place sa revin aici, in mijlocul naturii.Mereu gasesc prospetime si miresme care imi desfata simturile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Adina, o sa am la sfarsitul lunii creme de protectie solara si creme dupa plaja de la Bioselect, si au preturi chiar rezonabile. Respectiv: lapte plaja SPF 14-16 piele normala si 18-22 piele sensibila; crema protectie fata si corp SPF 30; ulei de bronzat SPFde la 0 la 8; crema pentru copii SPF 35; si crema si gel dupa bronzat. Care ti se pare mai interesanta?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ina, multumesc mult! o sa iau si va spun rezultatele :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Domnisoara Codita, si comentariile tale sunt foarte foarte placute :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Culmea! Si eu eram mare fan de Versace - Woman si ador orice parfum/iz/miros/aroma de liliac :) Pacat ca in general se folosesc in cosmetice chimicale care miros a liliac si nici un gram de extract/esenta de liliac...

    RăspundețiȘtergere
  8. Sideris, am o presimtire ca in ritmul asta pana la urma aflam si ca suntem rude :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Poti sa incerci sa cumperi esenta de liliac de la plafar, sa adaugi putina apa de parfum si sa pui amestecul intr-o sticluta cu vaporizator. Asa faceam eu mai demult pana m-am prostit cu parfumurile de pe piata!

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, si eu ma gandeam la treaba cu esenta de liliac amestecata cu ceva. O sa incerc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu am gasit un balsam de buze minunat la John Masters :)

    RăspundețiȘtergere
  12. este un parfum cu liliac la yves rocher - eu il am cam de un an - decate ori ma dau cu el toata lumea e innebunita ce bine miroase dar eu ma plictisesc repede de miros
    oricum miroase fix a liliac, fara nici un alt adaos dar sigur nu e bio:)

    RăspundețiȘtergere
  13. olivia, iti recomand cu incredere produsele de machiaj coloeur caramel, le gasesti in bucuresti in magazinele natural paris. si nu-s chiar asa de scumpe. un rimmel (fara mercur) este 80 de lei, un corector/anticearcan (also cel mai eficient din ce am folosit eu) e vreo 30 de lei... and so on. rimmelul non-bio pe care il foloseam eu before (un yves saint laurent) era mult mai scump:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu în materie de machiaj aş recomanda din propria experienţă machiajul mineral dacă vrei să renunţi la produsele tradiţionale. La noi nu sunt multe opţiuni dar în SUA de ex. sunt companii precum everyday minerals care au produse vegan şi preţuri foarte ok. E mai dificil să alegi ce vrei pentru că au o multitudine de culori dar oferă gratuit 5 mostre la alegere, plăteşti doar transportul care până în Rom e cam 3-5$.

    RăspundețiȘtergere
  15. De unde cumperi produse Olivellenic si Bioselect? Mersic.

    RăspundețiȘtergere
  16. eu ti-as recomanda pentru deodorant produsele alverde,le gasesti la drogherie markt si am inteles ca sunt f rezistente

    RăspundețiȘtergere