joi, 28 mai 2009

Targurile Olivo: Targ pentru o viata sanatoasa si Green Tea's Vintage Fair


Dupa cum v-am mai spus, weekendul acesta si sambata viitoare Olivo e pe la targuri bio si vintage. De maine pana duminica la Targ pentru o viata sanatoasa, la Muzeul Taranului Roman, intre 10 si 18, iar sambata viitoare (pe 6 iunie) la Green Tea's Vintage Yard Sale Fair, intre 11 si 18.30. Green Tea, ceainaria mea preferata, este undeva intre Hala Traian si rondul de la Izvorul Rece (intersectia Carol cu Mosilor).
In ambele cazuri produsele Olivo vor avea 25% reducere, cu diferenta ca la targul de la Green Tea s-ar putea sa fie mai multe produse noi disponibile si probabil si catalogul. Iar locul merita vizitat pentru curtea geniala pe care o are, eu ma simt acolo de parca as fi plecat din Bucuresti.
Eu v-astept cu drag la amandoua.

3 comentarii:

  1. Uf tare as fi vrut sa fiu si u acolo :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa ca venim pin toamna sa facem un eveniment si la Targu Mures :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah, si eu iubesc ceainaria aia, o sa-mi fie tare dor de ea. Sper sa aiba amaratii aia de elvetieni ceva similar. La targ n-am ajuns, sorry, dar ma revansez data viitoare, mai ales ca m-ai atras cu sampoanele tale.

    RăspundețiȘtergere