marți, 26 mai 2009

O saptamana plina

Nu vreau sa va spun cam ce parte a corpului ma doare cel mai tare dupa 3750 km pe motocicleta..
Acum am ajuns acasa, unde ma asteapta o saptamana foarte plina, cu ultimele retusuri la catalog, multe povesti pe blog din ultimele 2 saptamani de bantuiala, si un targ la sfarsitul saptamanii unde mergem cu Olivo ca expozanti (se numeste Targ pentru viata sanatoasa si va fi weekendul acesta la Muzeul Taranului Roman - revin cu detalii ca acum mi-e prea somn).
Si, cel mai important, maine imi recuperez scumpicenia de la bunici si o sa petrec toata ziua jumulindu-l (de fapt cred ca mai degraba el pe mine). Nu cred ca mai plec vreodata atata timp fara el.. Uf.

5 comentarii:

  1. 3750 km pe motocicleta??? Nu-mi spune ca ati mers cu motocicleta pana in Grecia...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bineinteles, daca plecam doar noi doi nu mergem decat asa (mai putin iarna) :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit :)
    Te-am asteptat cu drag si spor

    RăspundețiȘtergere