miercuri, 27 mai 2009

Blogurile pe care le citesc

Am gasit un top la Sideris pe care m-am gandit sa il preiau si eu. Ce bloguri citesc (in sensul de zilnic):
- Sideris, pentru toate informatiile bio si practice pentru o viata sanatoasa, dar si pentru stilul haioso-serios pe care il are
- Lifestyle blog al Inei, pentru delicioseniile pe care le pune acolo, pentru pozele minunate pe care le face si pentru felul ei bland care imi da o stare de liniste
- Adrabell, pentru umorul ei demential, opiniile sanatoase despre cum se creste un copil si frumusetea de fetita care aproape ca ma face sa vreau si eu una (desi as avea pe lista tot un baiat, sunt complet incapabila sa ma joc cu papusi)
- Vintage Police, pentru sarcasmul genial al Cristinei (nu am treaba cu vintage-ul, dar imi place sa rad)
- Adina, pentru ca are o viata sanatoasa si incerc sa o iau ca model din punctul asta de vedere (de cateva luni incerc si sa-mi fac un regim alimentar dupa recomandarile ei, sa vedem cand o sa-mi iau si inima in dinti sa ma apuc)
- Bad Pitzi, pentru ca, desi nu sunt de acord cu unele lucruri pe care le spune, imi place cum le spune
- si my best friend Andreea, cu blogul ei la fel de vesel si de verde cum e ea

5 comentarii:

  1. Sa stii ca eu am inventat leapsa asta si esti trecuta acolo la favorite :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai daca l-ai pus acolo pe sub mana cand eram fugita de acasa..

    RăspundețiȘtergere
  3. Oricum, buna ideea Inei :)
    Si eu abia astept sa postezi cate ceva!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, multumesc! Doar ca Eva nu este chiar papusa, nu sta nici la pieptanat, facut codite, nici la imbracat si nici nu adoarme cum o pun la orizonatala:d

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc! E un compliment! De fapt, ne influentam una pe alta, eu nu as fi atat de perseverenta cu viata sanatoasa si toate cele despre care ne batem noi capul aici, daca n-ati fi si voi, cu aceleasi preocupari! Vreau sa-ti mai spun ca in weekendul abia incheiat nu am putut ajunge la targ sa te vad, ptr. ca am preferat sa stau doua zile la munte cu baietelul meu. Dar sambata ne vedem la Green Tee! Te caut eu! Pupici!

    RăspundețiȘtergere