vineri, 29 mai 2009

Am aflat ca azi e ziua mea

Io-s nascuta de Sf. Nicolae si ma cheama Olivia si atat. Deci ziua mea se confunda cu Mos Nicolae, asa ca oricum primesc un singur cadou (asa era si cand eram mica). De curand primesc cate 2 cadouri de la soacra-mea, ceea ce este foarte dragut (da, am o soacra foarte faina, si daca n-ar fi atat de panicata cand e vorba de Matei ar fi chiar perfecta).
Nume de sfant nu am, sau cel putin asa credeam pana acum 10 minute, cand am descoperit pe blogul Cristinei ca azi e Sfantul Olivian. Si credeam ca am invartit calendarul ala ortodox pe toate partile..
Deci am zi de nume deci pot sa primesc cadouri. Duminica e ziua copilului, asa ca o sa ma sarbatoresc cu aceasta ocazie.
Sunt foarte incantata :)

7 comentarii:

  1. La multi ani!
    Si daca tot vorbeai de cadouri... dai de baut? ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Evident. Am gasit vin bio romanesc la targ, cred ca imi fac stoc :) Pacat ca aveau numa' sec..

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!
    Dar, luni parca este 1 iunie!Sau am pierdut eu notiunea timpului?(hi,hi)

    RăspundețiȘtergere
  4. E bun si sec :) - cica ala e de fapt vin adevarat :D
    La multi ani! (btw, eu sunt la o saptamana dupa Sf. Nicolae)

    RăspundețiȘtergere
  5. Aduca, Rox ce vrei sa zici? :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani, draga Olivia! La multi ani si puiului tau! Sa-ti traiasca, sa fiti sanatosi!!! MD

    RăspundețiȘtergere
  7. Yey, I guess it's my name day too :)
    Am fost azi pe la Targul MTR si am vazut minunatiile despre care mi-ai povestit.

    RăspundețiȘtergere